Filosofen Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 CallofDuty.no trenger all den hjelp den kan få, eller egentlig bare en dyktig PHP-mann. Call of Duty Norge har ikke et skikkelig norskt community. Men det skal nå endres på, men vi trenger dyktige PHP-menn/kvinner som jobber 4 free Selv har jeg ikke peiling på PHP men det vi trenger er: - Linke de to login databasene (forum og hovedside). Så folk som registrerer seg på hovedsiden får en forum konto samtidig, å ikke trenger å registere seg 2 ganger. - Integrere forumet inn i siden, så man ikke kommer til en ny side hvor forumet ligger. Dette trenger ikke være noe kompliserte greier. Se bildet under. Jeg kan heller bytte litt farger osv etterpå så det passer litt bedre inn. - Mulighet til å lage linker i News section. Her er det bare noen koder som fungerer, bilde, farge på skrift og fet/kursiv. Jeg kommmer ikke til å oppgi nettsidens adresse her fordi at det er en del hemmelighetskremeri intil vi er klar til å publisere. Er du interessert i å hjelpe det norske CoD communityet så ta kontakt med meg via PM, da får du adresse.
Filosofen Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Er det virkelig ingen som kan/vil hjelpe med dette?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå