Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/showcase Opel Astra F 92mod *VRAK BILDER KOMMET*


MaSo

Anbefalte innlegg

Måtte bare  :tease:  hehe... dette er overdrevent  :whistle:

 

Felgene var jo sexy :dribble: litt oppdatering av det du hadde gjort

16012007032gj6rh0psnd9du7.th.jpg

 

 

Blir bra dette, men du bør senke den mer fremme enn bak, ser bare dumt ut om bilen er så høy fremme i forhold til bak som den er nå ;)

7743531[/snapback]

 

Ja håper det blir det litt etter vært, vet ikke, blir kansje vanskelig å senke mer framme enn bak i photoshop :hmm:

 

Men for alldel bare prøv om du/dere har lyst :cool:

Endret av MaSo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk UV-Kittet igår formiddag fra Dioder.no jeg må si at jeg er meget imponert over den raske leveringen. Bestillt på fredag 12.01.2007 og fikk det Onsdag den 17.01.2007 :D

Normalt tar det ca 1 uke å få ting sendt med post til nord norge :thumbdown:

uvkitxk1.th.jpg

 

Montering etter jobb idag

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

UV-kittet er blitt montert det var egntlig utrolig enkelt når man først kom i gang, JEg koblet bare ut CD spilleren og fant fram noen kabler som ikke var koblet til noe.

 

Der etter skrudde jeg på tenninga å brukte ei prøvelampe til å finne ut hvilke av kablene som ledet +

 

uvkit2my4.th.jpg

 

Resultatet på passasjer siden ble utrolig bra, men på sjåfør siden ble det litt for mye lys så jeg må finne en genial måte å skjerme det litt

 

 

Fant også ut at lysene jeg bestillte fra Dioder.no er de samme som Microplex selger

Lys rør

Monterings kit :ohmy:

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

Ja, der ble du eid. Hehe.

 

Har et sett(fullt sett) med UV katoder på hver 31cm. Og det er 2 stk. Med inverter,bryter og alt. Om du trenger 2 til, eventuelt ha dem under fører setene, slik at det lyser bak til de som sitter bak:) Det hadde vært fett!

 

Pm isåfall.

 

Jeg får vel skaffe meg en bil straks jeg å, ikke lenge til lappen. Og slike arbeid som dette, frister til at jeg også må gjøre det.

Lenke til kommentar

Ja var utrolig kjip å finne ut av det :(

Har faktisk vurdert å montere 2stk UV lys i bagasjerommet men det får vente til neste lønning.

 

Har fått fikset lyset på sjåførsiden så det lyse omentrent like mye bak mot stolen som det gjør på passasjer siden

Lenke til kommentar
Ja var utrolig kjip å finne ut av det :(

Har faktisk vurdert å montere 2stk UV lys i bagasjerommet men det får vente til neste lønning.

 

Har fått fikset lyset på sjåførsiden så det lyse omentrent like mye bak mot stolen som det gjør på passasjer siden

7757471[/snapback]

Jeg har 2 stk om du ønsker det. Billig. 100,- så er de dine, nypris er vel 130. Og de er helt nye, ikke åpna engang.

Lenke til kommentar
Pen bil, men kommer den i noe annet enn SUV?

7763901[/snapback]

Hvis du leser litt ned på siden, kan du se det står at den er senket nå.

 

 

Pen bil, men kommer den i noe annet enn SUV?

7763901[/snapback]

 

 

Er det noen som vet hvordan man skifter instrumenter?

7763970[/snapback]

Kjøp haynes boka til opel astra, kompisen min har blådioder i hele dashen, mye mas å få det på plass. mener dekkene er 15".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...