_FnX_ Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Jeg venter på ADSL fra Mimer, har 3 maskiner hjemme, og kunne gjerne tenkt og fått internett på alle 3, samtidig som de er i nettverk med hverandre. Hva må til? Og hvordan? Håper noen der ute har en billig og enkel løsning til meg.
agvg Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 11:37, skrev |FeNiX|:Jeg venter på ADSL fra Mimer, har 3 maskiner hjemme, og kunne gjerne tenkt og fått internett på alle 3, samtidig som de er i nettverk med hverandre. Hva må til? Og hvordan? Håper noen der ute har en billig og enkel løsning til meg. Kjøp en rimelig bredbåndsrouter, koster fra litt over 500,- på websjappene, det er hvertfall den enkleste løsningen.
Goebbels Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Enklest, ikke nødvenidigvis billigst -> en ruter... nå vet jeg ikke hva som følger med fra lev. din, det kan jo godt hende det følger med en, evt da koble til en switch hvis det ikke er innebygget i ruteren. _________________ Noen som vet hva som skjer her [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-11-27 11:42 ]
m0rg Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Sjekk ut http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl
_FnX_ Skrevet 27. november 2002 Forfatter Skrevet 27. november 2002 Såg på den like før jeg leste innlegget ditt :smile: Men, takk for hjelpen. Må vel ha ett par nettverkskort og kabler og, forslag til billig løsning der? :smile: [ Denne Melding var redigert av: |FeNiX| på 2002-11-27 11:53 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå