Gå til innhold

hvor spiller "du" på banen?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

For øyeblikket er jeg spiss, og gjør det helt ålreit. Har spilt høyre ving store deler av livet, men treneren fant ut at jeg hadde større hurtighet enn spissene våre, samt et farlig høyrebein, så sånn ble det til :p

Gjest member-101642
Skrevet

Var fast back, som oftest venstre, da jeg drev med organisert fotball.

Skrevet

spiller midtstopper , den som presser, så tar han andre ut dybde(tar det lille jeg slipper forbi meg ) :!: evt brukes jeg som back, siden jeg løper til jeg tryner (altså er med massse offensivt:D) har faktisk scoret et mål som stopper, og det var artig, siden jeg nesten aldri har sjansen til det:D

Skrevet

Tja.. Forrige kampen var jeg høyre back, kampen før var jeg både offensiv og defensiv midtbane. Før det igjen var jeg ving, i dag skal jeg være midstopper... Høres sykt useriøst ut, men det er bare meg det gjelder på laget :p Potatoes ftw!

Skrevet

Venstre beck. Eksperimenterte litt med spiss posisjon / offensiv mittbane / ving en liten tid. Men gikk tilbake til Venstre beck. Helt til jeg fikk en lyskestrekk og rett etter jeg kom inn igjen var foten ubrukelig til å skyte med, hadde problemer med å føre ballen pga smerter så ga meg.

Var vel 24mål og et 2 selvmål jeg hadde for laget mitt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...