Gå til innhold

hvor spiller "du" på banen?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte keeper / forsvar på 7'er. På 11'er gikk jeg over til litt midtbane/midtstopper. Men jeg spiller nok mest beck..

Skrevet

Jeg er av norges beste benksliter, jeg er lynrask til å fylle vann på flaskene til de andre gutta, jeg har smidighet som en gaselle når jeg henter ballene og jeg er knallhard i duellene om å komme først i køen på forskjellige cuper (så jeg kan holde av plass til de andre gutta).

Skrevet

Jeg fikk en ny rolle på a-laget som ligger i 4.div i år. I fjor spilte jeg som regel høyreback/midtbane. I år skal jeg få prøve meg på midtbanen fast, noe som jeg er kjempeglad for :)

Skrevet
Jeg er av norges beste benksliter, jeg er lynrask til å fylle vann på flaskene til de andre gutta, jeg har smidighet som en gaselle når jeg henter ballene og jeg er knallhard i duellene om å komme først i køen på forskjellige cuper (så jeg kan holde av plass til de andre gutta).

8236910[/snapback]

Kalles ikke de lagledere?? :hmm:

Skrevet (endret)

Spiss eller sentralt på midtbanen finner du meg. Ble satt som høyreback for 3 sesonger siden, men der trivdes jeg ikke :hrm:

Endret av andulf
Skrevet

Jeg har sluttet på fotball nå men når jeg spilte så spilte jeg

Jeg var en potet som dem kaller det så spilte over alt.

Men spilte mest midt bekk

Skrevet

Etter opptur på opptur og debut i 3.divisjon har jeg nå funnet ut at fotball kanskje ikke helt er tingen og jeg spiller i 6.div. Er forøvrig keeper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...