Gå til innhold

Partition Magic eller Paragon Partition Manager?

morten_s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må øke størrelsen på en partisjon nå.... så lurer jeg på hva jeg skal bruke. Det står mellom Symantec Partition Magic og Paragon Partition Manager tror jeg. Noen som har noen formening om hva som er best av de to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Acronis Disk Director Suite / Sever 10.0 kan jeg anbefalle. Skal være kompatibelt med xp/2k3 64bit. kan også brukes ved boot gjennom en bootcd

7713187[/snapback]

Akkurat.. Ja jeg bruker Acronis til backup fra før. Kanskje jeg skulle teste ut Disk Director Suite også. Har jo gode erfaringer med Acronis fra før så... men veit ikke hvordan de er på det området her enda.... Fungerer det fint å endre størrelsen på partisjoner med Director Suite?

Skrevet (endret)
seff, har aldri hatt problemer med dette programmet i motsetning til partition tragic...

7713333[/snapback]

hehe :p ... Da satser vi. Takk for tipset.

Btw: Høres ut som du har prøvd Partition (?)ragic.... har du prøvd Paragon Partition Manager også?

Endret av morten_s
Skrevet (endret)

har ikke prøvd paragon, holder meg til acronis både for backup og partisjonering (har vist seg å funke problemfritt for meg). du kan forøvrig søkte på partition magic her på forumet, gjerne litt eldre tråder, du vil kunne finne mange skrekkhistorier

Endret av mandela
Skrevet
har ikke prøvd paragon, holder meg til acronis både for backup og partisjonering (har vist seg å funke problemfritt for meg). du kan forøvrig søkte på partition magic her på forumet, gjerne litt eldre tråder, du vil kunne finne mange skrekkhistorier

7713443[/snapback]

Haha... Holder meg unna jeg tenker jeg.

Skrevet

finnes noen av disse som freeware eller trial. prøvde ettelller annet partition magic og fikk bare beskjed om å kjøpe programmet når jeg trykket utfør på det jeg hadde valgt... teite demo greier.

Skrevet (endret)
finnes noen av disse som freeware eller trial. prøvde ettelller annet partition magic og fikk bare beskjed om å kjøpe programmet når jeg trykket utfør på det jeg hadde valgt... teite demo greier.

7745970[/snapback]

Hadde ikke brukt Partition Magic uansett hadde jeg vært deg... det får jo så mye negativ omtale. Jeg vet at Acronis True Image (backup) er shareware, men tviler på at Disk Director er det.. Paragon Partition Manager er jeg også usikker på.. download.com så finner du det raskt ut.

Endret av morten_s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...