Gå til innhold

TES: Hjelp med Oblivion(mythic dawn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et oppdrag der du skal følger etter 2mythic dawn medlemer som spionerer på slotte hvor prinsen er, men jeg besøkte de i Bruma og der drepte jeg begge i huset :blush: (så ikke hva oppdrage hva, og de angrep meg) så finnis det noen koder som gjør at du kan blir ferdig med 1del av et oppdrag eller kansje en kode som lever opp folk igjen, det må det vær, jeg har spillt i MANGE MANGE timer og dette oppdrage er obligatorisk for å komme videre :cry:

takk for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellers kan du jo alltids bare loade til forige gang du sov eller noe sånt ;)

7709516[/snapback]

ikke egentli, er vell 6-7timer spilling siden jeg drepte de, jeg fant ikke ut hva jeg skulle gjøre vider så jeg leste på internett i dag, og da sto det at de ikke skulles drepes :(

Skrevet
It is possible that guards will notice and kill the second spy if she tries to walk through the city. This can only happen when you are in Bruma yourself. In this case, even if you did not see it happen, a message will pop up telling that both spies are dead and you should report to Jauffre.

Prøvd det?

Skrevet

Finn huset deres, en av dem(eller begge) skal ha nøkkel. Tror ikke det er noe interressant i selve huset med hvis du går ned i kjelleren skal du finne ordrene til den ene spionen.

Det bør være det, 2 døde spioner og ordrene deres...

Skrevet
Finn huset deres, en av dem(eller begge) skal ha nøkkel. Tror ikke det er noe interressant i selve huset med hvis du går ned i kjelleren skal du finne ordrene til den ene spionen.

Det bør være det, 2 døde spioner og ordrene deres...

7720810[/snapback]

mhm fant ut det, har greid det oppdrage nå, synd det ikke ble noen ny konge:P men fin drage statu :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...