Gå til innhold

Hvem er eldst av de som spiller dataspill?


Anbefalte innlegg

Er 30 år. Gift og har to små barn. Har nylig gjort comeback på spillefronten siden jeg hadde C64 og Amiga på 80-tallet.

Må vurdere nøye når jeg kan sette av tid til spilling. Ikke særlig populært hos fruen når hun synes jeg prioriterer tiden for mye på datamaskinen

Kan være kjipt når det klør i "spillefingrene" :sad:

Sitter av og til å spiller fra 11/12 om kvelden til 2 på natta!

 

 

_________________

Dell P4 2.53Ghz

512Mb RdRam

120Gb HDD

GF4 Ti4600

DVD+RW/CD-R/RW

Santa Cruz lydkort

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-12-03 16:04 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-12-03 16:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

27 den 10ende.

 

spiller battlefield nå for tia, og litt andre spill også, jobber ennå med å spille igjennom half life, men har bare kommet ned i jærnbanetunnellene.

begynte å spille dataspill på c64 til en kamerat, og har aldri klart å slutte med det. tror det har noe å gjøre med selvrealiserings behovet mitt, men drit i det, det er jo gøy. spill jeg gleder meg til: Breed og unreal 2.

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg har mange år igjen med spilling :smile: Er 21 år og jeg spiller alt som er tilgjengelig på xbox og pc. Nå i det siste har det blitt utrolig mye cs, men det er jo bare moro. Damer ser jo en del på tv, og da er det bare å benytte anledningen så fort den byr seg. Og som det ble sagt i en tidligere post her, dama sier fort i fra når det er nok. Da er det bare å krype til korset, og kanskje be en stille bønn om at Ricky Lake snart skal begynne.

Kommer aldri til å bli lei spilling. Det er nesten et must :razz:

Lenke til kommentar

Jeg er selv 31 og har kone og tre barn. Jeg spiller litt hver dag (men ikke overvettes mye). Jeg har plassert PCn i stua slik at jeg kan fyre opp et spill når kona ser på Ally McBeal. Det føles mer sosialt å spille i stua i steden for å lukke seg inne på et rom. Kona klager derfor aldri når jeg spiller. Jeg må bare sørge for å ha headsettet halvveis på slik at jeg hører hva hun sier når hun snakker til meg :wink:

 

Når det gjelder ungene, så er eldstemann interessert i spilling også. Jeg rota fram Frogger 2 forleden og både jeg og poden er helt hekta for tiden. I Frogger 2 får man de gamle, klassiske C64 brettene som bonus brett. Det er et syn å se forskjellen i grafikk fra da til nå! Frogger var for meg spillet over alle spill på C64. Det var et av de første spillene som kom med skikkelig musikk der man faktisk kunne velge hvilken sang man skulle høre på ...

Lenke til kommentar

Tirsdags kveld er spilldag! :smile:

Da ser dama på Ally, Friends, og Kongen av Queens på tv2. Ungene sover.

Pc står såklart i stua.

_________________

Dell P4 2.53Ghz

512Mb RdRam

120Gb HDD

GF4 Ti4600

DVD+RW/CD-R/RW

Santa Cruz lydkort

 

[ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-12-04 16:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-27 12:45, skrev Zweibart:

38-årig Hardcore Return to Castle Wolfenstein-spiller søker andre med samme interesse.



 

Du bør komme deg på irc om du ikke allerede er det. (enda en flott måte å rote bort masse tid.)

client kan du skaffe på f.eks http://www.mirc.com

Det er et nettverk som heter Quakenet, som samler alle med over middels interesse for spill online. Der finner du folk i alle aldre, som spiller alle typer spill. En grei quakenet server er oslo.no.quakenet.eu.org og om du er interessert i rtcw kan jeg anbefale #rtcw.no, som er et sted der store deler av den skandinaviske rtcw "eliten" er samlet. Sjekk forøvrig ut http://www.rtcw.no for mer info.

(om dette høres helt gresk ut, finnes det faq`s og info om irc på web)

 

Selv er jeg 26 år, og spiller aktivt rtcw i internasjonale turneringer og ligaer.

Har vært hekta på "klan-miljø" og organisert multiplayer spilling siden quakeworld dagene.

Lenke til kommentar

Hei, er snart 40, har 3 barn og kjenner "problemet" med fruen i huset som ikke liker all spillinga.

 

Har nå 3 PC'er på et eget rom, 1 kun for videoredigering, regnskap og annet seriøst arbeide, en som internet gateway og siste som ren spillemaskin.

Cluet er å slå av skjermen på spille PC'en og kun sitte ved den "seriøse" maskinen når madammen er i ansmarsj. Må si at videroredigering og regnskap kan være ganske tidkrevende utover natten..........

 

Er ellers mye ute på MOHAA servere og kanskje snart BF1942. Har vært totalt hekta på PC spill siden jeg kom over den første "Space Invaders"-klonen i 1982.

 

Har ellers gleden av å jobbe med - og ikke minst teste - det meste av kraftige PC'er og grafikkort på jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...