Gå til innhold

Nattåpent for Burning Crusade-lansering (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er folk som har store problemer! :dontgetit:

Skal nokk ned å se om jeg får meg et eksemplar i Stavanger! Satser på at di har mange kopier og at det ikke er så mange som står i kø :p

Noen som vet hvor lenge butikkene har planlagt å ha åpent?

Skrevet

Jeg blir vel å finne utenfor spaceworld på trondheim torg.

Håper det ikke blir alt for stor kø.. får vel kjøre nedover i 10tiden å se om det har bygget seg opp kø.

Skrevet

Hadde samme tanken å møte opp i 10 tiden! Kan ikke fatte at d skal bli noen syke køer.. Rekner med alle får uten å måtte stå i en endeløs kø! Dette er jo bare en expansion å ikke PS3 lansering! hehe :p

Skrevet
Fikk collectors edition i posten i dag :p

Dvs. Skal hente den om 30 min

7724318[/snapback]

offtopic:Til hvilken pris?

Skal hente det i morgen på Game i stavanger....torgterrassen tillater dessverre ikke nattåpent :O. Noen fra stavanger som vet om det åpner til vanlig tid der, eller åpner tidligere slik som EB-games gjør?

Skrevet

Var en syk kø i Stavanger også! sikekrt 60stk som grodde utenfor ^^ Å en gjeng med 14isser som sloss i døra for å være først inn! Var nemmelig t-skjorter til de 20 første som kom inn :roll:

Skrevet
Avhengig? Hva mener du med det? :p

7720470[/snapback]

Jeg mener akkurat det jeg skrev. Sykt mange som ikke klarer å slutte å spille det. Glad jeg slutta, man gjør for det meste de samme oppdragene bare de får nye navn og rollene litt bytta om stort sett. Skjønner egentlig ikke hvordan det går ann å ikke å ha lagt merke til det. MMORPG spill generelt lider ganske mye av den type oppbygning. Nei, da er offline RPG med bedre story og oppbygning mer moro, eller multiplayer bare uten MMORPG elementene.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...