Gå til innhold

Hvilken class skal jeg levle videre i BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som tittelen sier, hvilken av characterene mine synes dere jeg burde ta først til lvl 70? Har en warlock, en shaman og en hunter... Ingen med spesielt bra gear. Sliter veeeldig med å velge!

Noen som har noen grunner til hvorfor jeg skal levle den ene foran den andre?

På forhånd takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har tenkt å raide å levler du den du skal raide med først. Skal du ikke raide, så velger du den du synest er morsomst å spille med. Warlock er jo IMBA for tiden, så det er greit å kunne eie litt i PvP i begynnelsen av TBC. :)

Skrevet

Skal ikke raide med noen av de. Er PVP som er hovedfokus for meg... Warlock er imba, sant nok, men det er faen meg hunter også... Samtidig tror jeg det vil gå fortest å levle opp med shamanen min, pga null nedetid med dual wield og shamanistic rage...

Så jeg vet fremdeles ikke....

Skrevet

Warlock, hunter, shaman... hmmm though one...

alle reroller warlock nå for tiden så det kommer til å bli lite loot på dem :p

jeg ville valgt å lvle opp shammy jeg.. eller hunter, hvilken klasse er det mest av på servern av huntere og shammys? du må tenke på at hvis du vil pve litt seinere så er det smart å lvle den characteren det er lite av på servern for da får du lettere groups...

Skrevet

Er på mange måter frista til å levle shamanen ja... Det som holder meg litt tilbake fra det er at han har begynt å suge i PVP noe grådig i forhold til pre 2.0 patch...

Mulig at de blir bedre i pvp igjen mot/på lvl 70, men vi får liksom ikke noe særlig bra pvpbuffs på veien ser det ut til...

Noen som har andre meninger, som denger med shamanen sin? Og har isåfall noen PVPtips for shaman til meg?

Skrevet

Levle warlocken din, shamans kan du få billig av meg for øyeblikket. I allefall i PVP. Har selv 7 lvl 60s og shamanen er den det frister minst å levle opp for øyeblikket, selv om han har det nest beste gearet.

Shamans er en morsom grindeklasse PVE-messig og dødsbra på DPS, men har hørt folk si han suger i raid-DPS pga Unleashed Rage threatgeneration. PVP er det mer eller mindre kun resto som funker. Elemental og Enhancement har jo fått elendige end-talents.

Skrevet
Er på mange måter frista til å levle shamanen ja... Det som holder meg litt tilbake fra det er at han har begynt å suge i PVP noe grådig i forhold til pre 2.0 patch...

Mulig at de blir bedre i pvp igjen mot/på lvl 70, men vi får liksom ikke noe særlig bra pvpbuffs på veien ser det ut til...

Noen som har andre meninger, som denger med shamanen sin? Og har isåfall noen PVPtips for shaman til meg?

7707258[/snapback]

ta shaman eller hunter du, men hvorfor skal alle velge den classen som eiger mest? jeg selv er rogue, sliter mot class, med når jeg tar en warlock eller shadowpriest er det deilig, hehe, bedre det en å ta en anne class med warlock, deathcoil., dot dot dot fear, dot dø-......

ta en class som er vansklig å spille mye mer gøy det :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...