Gå til innhold

prisen på Collector's edition


Anbefalte innlegg

Som en god del av dere gleder jeg meg mye til The burning crusade expansion packen kommer 16.januar. Jeg var å forhåndsbestillte spillet allerede i mai i fjor. På den tiden var det ikke sikkert om det skulle komme collector's edition, men som dere vet kom jo det da. Tingen er at jeg har ingen anelse om hva den kommer til å koste... tenkte at det skulle gå fint og at den kom på...tja rundt 500-600kr, men så så æ dette

Har kjøpt det på spiderman/game. Vet at jeg kan spørre, men har ikke tid :\

Lurte på hva den vanligvis koster? takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I de fleste butikkene som selger TBC gir bort collectors edition til de 25 som kommer til vanlig pris, noe jeg tror var på 300,- i og med at det er en tillegspakke.

 

MVH

 

Nikrus

7696596[/snapback]

Tviler sterkt på at butikker som selger TBC bare "gir bort" collector's edition til de første som skal ha det, til samme pris som standard edition. De fleste butikker selger Collector's Edition for en god del ekstra, slik var det også når WoW kom ut.

Lenke til kommentar

Man skal ikke skylde på blizzard for prisene, "suggested" price ligger på 70-75 euro som er rundt 600kr.

 

Men så vet Gamezone og andre butikker at folk er desperate og setter prisene til 1000kr.

 

Om man skal klage på noen blir det griske spillebutikker (de kunne satt det til 1500kr og fortsatt solgt alle dog)

 

Kan tenke meg det blir en god 500+ kø nede i spaceworld, kan tenke meg noen folk drar ned dit etter skolen og venter til midnatt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...