BrukerSlettet Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Med et uhell havnet det i dag 2 instalerte antivirusprogrammer på pcen. Det ser ut til at de forstyrer hverandre noe ekstremt, noe som gjør pcen ufattelig ustabil. Jeg finner heller ikke programmene inne på "legg til/fjern programmer" Og med vanlig uninstall filen i antivirus mappen, får jeg bare beskjed om at programmet ikke eksisterer når jeg skal avinstalere det. Hvordan bør jeg gå fram? Endret 11. januar 2007 av jolleguten
Kian_Alvane Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Du meiner vel forhåpentlegvis antivirus program. Du kan begynna med å hindra det programmet du ikkje vil bruka frå å starta opp med Windows, Kjør msconfig, vel oppstart og fjern avmerkinga for det eller dei programma du ikkje vil at skal starta med Windows. Detetter kan du sikkert sletta programfilane, det vil nok fortsatt vera ein del data i registeret og kanskje nokon filar i Windows mappa som ikkje blir fjerna, men vist dette hjelper så er vel ikkje det noko problem. Vist det ikkje hjelper kan du jo sjå på heimesida til dei som lager antivirusprogrammet om det er noko informasjon om problem med avinstallering.
p@ge Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 prøv å slette den ene programmet du ikke vil ha med RegSeeker: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm kryss av alle HKey og ta vekk krysset i " backup before deletion " lykke til
Matsemann Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Eller bruk systemgjenoppretning og skru maskinen tilbake til før du installerte ANTIvirusprogrammene Ps: Windows setter som standard et sånt punkt hver gang man installerer noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå