halfdannj Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Fekk Sapphire Radeon X1950PRO 512MB til jul, men da eg skulle installere den i gamle maskina mi vart den helt svart:( Noko som eigentleg ikkje gjorde så veldig mykje siden eg har hatt lyst og oppgradere ei lita stund nå Har tenkt og bruke ca 3000kr på cpu ram og prossersor. Er det nokon som har nokon forslag korleis disse burde innvisterest på best muleg måte? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Sikker på at det ikke er strømforsyninga som gjorde at det tok kvelden? Lenke til kommentar
halfdannj Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Sikker på at det ikke er strømforsyninga som gjorde at det tok kvelden? 7690211[/snapback] Jepp er ganske sikker på det, fordi viftene i maskina går, men lysa på hovudkortet lyser rødt Virker nesten som maskina går normalt, men ingenting kommer opp på skjermen :/ Trur ikkje skjermen er øydlagt heller siden eg brukte den igår på bærbaren kan sef sjekke det igjenn Endret 10. januar 2007 av halfdannj Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Sikker på at det ikke er strømforsyninga som gjorde at det tok kvelden? 7690211[/snapback] Jepp er ganske sikker på det, fordi viftene i maskina går, men lysa på hovudkortet lyser rødt Virker nesten som maskina går normalt, men ingenting kommer opp på skjermen :/ Trur ikkje skjermen er øydlagt heller siden eg brukte den igår på bærbaren kan sef sjekke det igjenn 7690231[/snapback] Hadde dette problemet selv og da var det hovedkortet som hadde tatt kvelden. Ble veldig forvirret av lyset og at viftene gikk, men det var hovedkortet. Endret 11. januar 2007 av Union Lenke til kommentar
halfdannj Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hadde dette problemet selv og da var det hovedkortet som hadde tatt kvelden. Ble veldig forvirret av lyset og at viftene gikk, men det var hovedkortet. 7696300[/snapback] Jepp hovudkortet kan stemme det, har bestilt nytt nå så får eg håpe det virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå