Gå til innhold

F*** Det er en stor boss på Sylvanas i Orgri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er faktisk 4-man Kazzak, da han som filmer også gjør dps, men han har vel glemt å regne med seg selv, hehe ;)

Edit: Men uansett imponerende. Hadde ærlig talt trodd det var for lite dps for så få :)

7690655[/snapback]

Neh de er bare warrior, paladinen og en mage.. Roguen er ikke der som du kan se :) Han går jo i supreme mode på slutten der også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk 4-man Kazzak, da han som filmer også gjør dps, men han har vel glemt å regne med seg selv, hehe ;)

Edit: Men uansett imponerende. Hadde ærlig talt trodd det var for lite dps for så få :)

7690655[/snapback]

Det er bare 3 der. Mage, palla og warrior

Skrevet
For meg ser det ut som om det er en paladin og warrior som står inntil ham, og paladin som filmer.

7690771[/snapback]

Er det ikke det a? :hmm: *lettere forvirret*

7690786[/snapback]

Joda, bare jeg som ikke får med meg alt når jeg står her på jobb og skal betjene kunder mens jeg ser videoen, hehe :)

Skrevet (endret)

Ja det er det? :D

Jeg har tatt Onyxia solo på privat server :tease: som priest, 3 mele slag så datt den :!: En som heter Evil Onyxia og, litt værre med den^^ 2-3 slag så datt jeg, og jeg hadde 2-3 millioner i liv :ph34r:

Endret av Brainiack
Skrevet

Kazzak videoen er jo privat server...

7691358[/snapback]

Den er så fake at det griner av den... er det bare jeg som merka at

1. Warrioren ikke tok noe damage

2. Paladinen healet aldri én gang

gg

7695502[/snapback]

Når du nevner det så ser jeg det faktisk :p lol bare å glemme den filmen da. Men Azuregos er ekte, det vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...