Gå til innhold

Den Offisielle LOTR Online stress test tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg kom inn for en stund siden, men måtte relogge, fordi musa ikke funka som den skulle ingame, men nå er jeg klar til å trykke på play igjen, så jeg er storfornøyd :wee:

Edit:

Naaaai... mens jeg skrev inlegget, byttet serveren fra en grønn hake, til et rødt kryss... :(

Edit 2:

der var den grønn igjen :p

Endret av tu30r6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

man får trykket play ja men den står bare å henger ved connectiing to authentication server så.... vettike hva de gjør jeg nå ass

Skrevet (endret)

jeg skjønner ikke hva folk babler om lagg for hele tiden inn game...

eneste gangene det lagger for meg er når jeg logger inn i et veldig "befolket" område, med masse spillere på kort plass, da lagger det litt rett eter jeg logger inn, men ikke noe mere enn det...

men pingen min har ikke vert helt stabil, den går opp og ned, men merker det ikke med mindre jeg sjekker den...

Men så er det jo en Beta da, så en skal ikke forvente alt mulig, og jeg har heller ikke møtt på noen andre bugs enn at venstre musetast ikke går ann å bruke til å se seg rundt med den når du er ferdig med et hovedquest og går videre

Endret av tu30r6
Skrevet

Alle som deltar i betatesten av Lord of the Rings Online har godkjent en NDA, hvor det står klart og tydelig at man ikke skal snakke om innholdet i betaen eller vise frem skjermbilder, videoer osv. til utenforstående.

På bakgrunn av det, og det faktum at samletråder med masse småprat om et gitt produkt ikke er ønsket på dette forumet, stenges denne tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...