Gå til innhold

Den Offisielle LOTR Online stress test tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kommer serveren til å være nede i en time fra kl 4 pga at de skal legge inn noe som de håper vil fikse noen problemer

 

Hi everyone,

 

We're going to be implementing something that we hope will help with the authentication issues.

 

We're going to have to bring all game systems down for one hour to make this change. Apologies for the short notice however it needs to be done!

 

Thanks for your understanding.

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Går og les stickyene på de offesielle "Stress test" forumene. For eks. denne.

 

Hi everyone,

 

I just wanted to let you know the following which I have just found out. This way those of you that want to go and enjoy the rest of your weekend can do so.

 

We constitute a successful login if you managed to get as far as the server select screen, i.e. the bit just after you've entered your ID and password and after hitting "Enter".

 

It doesn't matter if you saw Northmoor as up or down, as long as you got to that screen that constitutes a successful login, ok?

 

Please note, that if the authentication problems continue throughout today too we will of course revisit our current deadline of midnight tonight. Please do not worry about this!

 

Spillte selv sammen men tre kompiser i går kveld, fra rundt 2 til vi så og si sovnet foran pc'en (i ca. 7-8 tiden). Spillet er veldig bra, det er få bugs, men må si at jeg ble litt skuffet over lag, måtte spille på den laveste grafikk settingsen for å unngå lag helt, heldigvis så spillet fantastisk ut (grafikkmessing) selv på den laveste grafikken.

 

Noen som lurer på noe, så er det bare å spørre ;)

Endret av Aranel Elensar
Lenke til kommentar

DU er heldig som har komt så langt, eg sitter fast på login skjermen akkoratt nå og som regel forteller den meg at eg ikkje har noko LOTRO sub.

men vist eg logger inn på codemaster sida så står det "open" på LOTRO...

 

kom kansje inn nå, fekk trykka på play der du velger server :)

Lenke til kommentar

nå har jeg også fått spilt litt

 

anathelion , lvl 6 alvisk buemann :)

 

synes det virker rimelig OK så langt, finfin stemning, og slåssingen er artig nok når man fyrer av flere piler samtidig.

 

men ser ikke hvordan jeg skal unngå å bli lei av dette på samme måte som jeg blir lei av alle andre mmorpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...