Gjest medlem-77217 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Navn: Busee Server: Balnazzar Faction: Horde Spør i vei.
Dʋgɢtung Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Navn: Tluana Server: Dentarg Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: For tiden er det vel kanskje ikke allverdens jeg kan hjelpe med da jeg er veldig opptatt med skolearbeid og sosiale aktiviteter, men forutsatt at jeg har tid vil jeg alltids kunne gi tips, hjelpe deg med en quest eller to, muligens _et_ instancerun slik at du får gjort questene dine etc.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Navn: Sarcoex Server: Sylvanas Faction: Horde bare spør ivei om hva du lurer på, bare si at du er i fra diskusjon.no så hjelper jeg deg med glede Si gjerne hvem fra diskusjon.no du også er da Btw jeg er Warrior Class Captain i guilden <Orranis> Endret 18. januar 2007 av Slettet-aNZFa3
DeeTee Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Navn: Deetee Server: Ravencrest Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Alt som har med kroppen å gjøre.
migueel Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Navn: Migueel Server: Ravencrest Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Hvordan å vanke i IF hele dagen uten å gjøre en bæsj, evt. dansk kurs (Req for å spille på RC). Egentlig har jeg sluttet, men hvem vet hvor lenge det varer. Så bare ta kontakt! DKDK
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Navn: SarcoexServer: Sylvanas Faction: Horde bare spør ivei om hva du lurer på, bare si at du er i fra diskusjon.no så hjelper jeg deg med glede Si gjerne hvem fra diskusjon.no du også er da Btw jeg er Warrior Class Captain i guilden <Orranis> 7708576[/snapback] Jeg har gått forbi deg litt for mange ganger... Tessay Sylvanas Horde Hjelper med alt av spørsmål og tips, ikke direkte med gull eller boost.
nomadeppl Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Navn: ladora Server: darksorrow Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: kan hjelpe med elite Quests og hvor og hvordan mange ting er. er bare lvl 53 så jeg kan ikke booste deg igjennom SM cath og sånt, men et DM run skader ikke Navn: Tretea Server: Burning legion Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: er bare lvl 22 så tror det er mest jeg som trenger hjelp men kan hjelpe deg med hooger Qs osv /w meg hvis du har en ledig plass i DM, elns så hjelper vi hverandre.
Elenion Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Navn: Elenien Server: Laughing Skull Faction: Alliance Jeg kan hjelpe med spm, bare /w meg:) Om jeg er opptatt så sier jeg ifra om det. Svarer jeg ikke er jeg afk. Gidder somregel ikke å booste folk i instancer da jeg har veldig begrensent tid til å spille, trenger den lille tiden jeg har på meg selv så jeg kan bli 70 en gang jeg også. Men som sagt, jeg er snill til å svare på spm.
Mats1988 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Navn: Kwain \ Kawin Server: Xavius Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Tips/råd om specc til mage\hunter.
Lednar Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Navn: Lednar, Cornelia eller Theasa Server: Shadowsong Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Gir ikke bort penger men er det noe du trenger hjelp med så hjelper jeg gjerne hvis jeg har tid Tips og triks kan også hanskes med ^^ Boosting kan diskuteres da. EDIT: Skrrveleif EDITEDIT: Skriveleif... både på edit og ellers Endret 22. februar 2007 av Lednar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Navn: Norticus/Sucitron Server:Ahn'Qiraj Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Jeg kan gi tips og svare på spørsmål så lenge det ikke er The Burning Crusade spørsmål.
Lightningwolf Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Navn: Zalitara Server: Frostwhisper Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til og hjelpe med: Quester PvP taktikker med Warlock, Booster kanskje i instancer hvis jeg har tid. Låner ikke bort gull
different Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Navn: Phasor (Priest), Glue (Rogue). Server: Balnazzar Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Jeg svarer på det meste, men du får ikke gull. Hvis jeg kjeder meg kan boost diskuteres
SirGalrim Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 (endret) Server: Earthen Ring (RP) Faction: Alliance Navn: Ambius, Dimitri Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Det meste så lenge ikke noen forventer at jeg skal gjøre all jobben uten å takke engang. Har vært borti dem. Som motytelse krever jeg at de jeg skal hjelpe rollespiller. (Kan hjelpe med å komme i gang med rollespiling også) Endret 23. februar 2007 av SirGalrim
QBab Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Navn: Feradon Faction: Horde Server: Balnazzar Jeg hjelper deg med alt (om du er over 16 og joiner guildet mitt når du blir lvl 20) GL&HF
samebob Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 NavnGhalaa ServerThe venture co FactionHorde Kan hjelpe deg med forskjellige ting og kanskje booste vist det ikke er noe annet som skjer:P
Carl M Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Navn Enofi/Kjartan Server Kazzak Faction Alliance Svarer på spørsmål og er jeg ikke opptatt kan jeg booste innenfor rimelighetens grenser.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Navn: Taaer Server: Aszune Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Spørsmål, elite quests, etc. Men ikke for mye av det gode
StarGazer Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Navn: Hevn Server: Vek'nilash Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Spørsmål etc!Kan og hjelpe med boosting om jeg har tid! Gir ikke ved dørene! Endret 24. februar 2007 av StarGazer
Carl K. Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Navn:Harakin Server:Thunderhorn Faction:Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med:Er ganske fersk. Foreløpig bare lvl 30. Men ønsker å kommer i kontakt med flere nordmenn på den her serveren. Kan hjelpe med det meste som lvl'et mitt tillater. Bare /w meg hvis det sku være noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå