Gå til innhold

Erfaringer med www.djbutikken.no


Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om det er noen som har erfaringer med www.djbutikken.no.

 

Hvor kjappe er de med leveringen, og er det trygt å benytte forhåndsbetaling for å få fri frakt?

 

Jeg har bestilt varer der, forhåndsbetalt og synes det begynner å ta litt lang tid siden varene ble bekreftet på lager, får heller ingen respons via MSN eller mail.

 

Er de til å stole på?

 

EDIT:

Har fått varene og alt er i skjønnste orden. Noe lengre leveringstid enn forventet, dette var på grunn av at det hadde oppstått en utsolgtsituasjon (De kunne vært flinkere til å informere om dette).

 

Ingen problemer her til syvende og sist, det var bare jeg som var litt paranoid mht forskuddbetaling.

Endret av oleanl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale KSL Studio import! KSL

 

Kjøpte 2 stk denon dn-s1000 og en dn-x100 mixer. Var og henta utstyret selv i Tønsberg, hvor de holder til. De kan også sende i posten. Prisene der er veldig bra, og servicen er upåklagelig! :thumbup:

 

Sparte 2500 kr på det utstyret i forhold til Ljudia, da jeg kjøpte det for 9 mnd siden :yes:

Lenke til kommentar
Noen som bruker MSN som support kan umulig være seriøse. Minner meg om den idioten som solgte overprisede varer fra sin piczo side, seriøst eller ei og mytrendyphone.

7693130[/snapback]

 

For en idiotisk uttalelse. Flere store aktører bruker MSN som support, bla. one.com og mange andre. Hvorfor er det useriøst å bruke et medium som er utrolig populært og utvide mulighetene for hjelp? :nei:

Lenke til kommentar
Noen som bruker MSN som support kan umulig være seriøse. Minner meg om den idioten som solgte overprisede varer fra sin piczo side, seriøst eller ei og mytrendyphone.

7693130[/snapback]

 

mytrendphone ikke seriøse? Det du sier her?

7693212[/snapback]

 

Kontaktet dem via den IM saken, og jeg fikk et veldig dårlig intrykk. Dobbeltklikk av makroer i hytt og pine.

 

Noen som bruker MSN som support kan umulig være seriøse. Minner meg om den idioten som solgte overprisede varer fra sin piczo side, seriøst eller ei og mytrendyphone.

7693130[/snapback]

 

For en idiotisk uttalelse. Flere store aktører bruker MSN som support, bla. one.com og mange andre. Hvorfor er det useriøst å bruke et medium som er utrolig populært og utvide mulighetene for hjelp? :nei:

7693319[/snapback]

 

Hvorfor akkurat MSN Messenger? På One.com er meldingene kryptert, noe MSN ikke støtter. Gi en kilde på at de bruker MSN Messenger.

 

Vær venlig at vente på en operatør.

Du chatter nu med 'Josefine'.

Josefine: hvad kan jeg hjælpe med ?

Josefine: hvad kan jeg hjælpe med ?

Besøgende: Hei. Jeg lurer på om dere kan levere dette produktet innen jul til Norge.

Besøgende: http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...ductid=J18-9542

Josefine: ja det kan vi

Josefine: levering til norge er 2 til 3 dage

Besøgende: Gjelder dette til Norge eller til vår hjemby?

Josefine: norge

Besøgende: Altså kan dere garantere at den kommer til vår hjemby innen julaften?

Josefine: ja det sku det meget gerne

Besøgende: Kommer det toll eller andre gebyrer siden det sendes til Norge?

Josefine: øåØåPriser

Josefine: Alle våre priser er i norske kroner.

Josefine: Kunder fra Norge og Grønland skal ikke betale den danske momsen.

Josefine:

Josefine: Vi gjør oppmerksom på at på forsendelser over 200.-Norske kr, er tollpliktige og i noen tilfeller tilkommer også norsk moms. Om du bestiller flere forsendelser under 200.- vil det ikke tilkomme noen toll eller moms verken til Danmark eller Norge.

Josefine: I de fleste tilfeller vil ikke pakker med verdi mellom 200.-og 500 bli stoppet og fortollet. Vi vil bemerke har at det er kundens ansvar på å fortolle varen hvis ikke den blir merket ut av tollvesenet.

Josefine: Ellers henviser vi til Tolldirektoratets egne sider:

Josefine: http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...pslanguage=NO#9 < http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...language=NO>

Josefine: øåØåLevering

Josefine: Vi leverer i Danmark, Sverige, Norge, Grønland og Færøyene.

Josefine: Prisene for ekspedition og forsendelse er som følger:

Josefine: Danmark: 9,78 kr.*

Josefine: Sverige: 20,65 kr.*

Josefine: Norge: 20,65 kr.*

Josefine: Grønland: 20,65 kr.*

Josefine: Færøyene: 20,65 kr.*

Josefine: Levering skjer normalt i løpet av 1–4 virkedager. Hvis vi mot formodning ikke klarer å overholde leveringstiden, vil du bli kontaktet i løpet av 3 virkedager.

Josefine: Ønsker du å få varen levert til en annen adresse enn din egen – for eksempel arbeidsplassen – lar det seg enkelt gjøre: På det trinnet i innkjøpsprosessen som heter ´Navn & adresse´ kan du oppgi hvilken adresse du ønsker varene levert til.

Josefine: * gjelder ikke for enkelte produkter med salgsverdi på over kr 499,-. Prisene for ekspedisjon og forsendelse av disse produkter er som følger: Kr 38,05,- for Danmark, kr 130,45,- for Norge, Sverige, Grønland og Færøyene.

Chat sessionen er slut.

 

Jeg bedømmer ikke netbutikker etter utsendet, men kundeservice o.l gir meg et intrykk av hvor seriøse de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...