Gå til innhold

Treg levering fra masterit?


Anbefalte innlegg

Bestilte mitt 8800GTX sist onsdag, fortsatt ikke sendt ut =( står under behandling som har stått siden onsdag det og... Greit nok fin pris, men treig levering imo...

 

Noen andre som har erfaring med masterit fra tidligere?

 

EDIT: sendte en mail i dag og fikk svar rimelig kjapt, kortet er sendt, og jeg kan spore pakken ;) Får håpe de blir bedre på leveringer, noe de helt sikkert blir :)

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte mitt 8800GTX sist onsdag, fortsatt ikke sendt ut =( står under behandling som har stått siden onsdag det og... Greit nok fin pris, men treig levering imo...

 

Noen andre som har erfaring med masterit fra tidligere?

7685566[/snapback]

 

La inn min bestilling på 8800GTX og en PSU den 31.12.2006.. har enda ikke fått den.. :(

Lenke til kommentar
Bestilte mitt 8800GTX sist onsdag, fortsatt ikke sendt ut =( står under behandling som har stått siden onsdag det og... Greit nok fin pris, men treig levering imo...

 

Noen andre som har erfaring med masterit fra tidligere?

7685566[/snapback]

 

La inn min bestilling på 8800GTX og en PSU den 31.12.2006.. har enda ikke fått den.. :(

7686154[/snapback]

 

såpass ja! skal ringe å klage jeg...

Lenke til kommentar

Bestillte 8800GTX sist torsdag.. ingenting har skjedd sålangt. Bestilte fra nethshop fredag, med varer som ikke var på lager, sendte en mail om å fjerne en vare som ikke var på lager i går kveld, pakken ble sendt i dag.

 

Bestillingen vil bli prosessert med en gang. Lagervare blir normalt sendt samme eller neste arbeidsdag.
Endret av -spyder-
Lenke til kommentar
Bestillte 8800GTX sist torsdag.. ingenting har skjedd sålangt. Bestilte fra nethshop fredag, med varer som ikke var på lager, sendte en mail om å fjerne en vare som ikke var på lager i går kveld, pakken ble sendt i dag.

 

Bestillingen vil bli prosessert med en gang. Lagervare blir normalt sendt samme eller neste arbeidsdag.

7686316[/snapback]

 

var det her fra masterit elr netshop? :S

Lenke til kommentar
Bestillte 8800GTX sist torsdag.. ingenting har skjedd sålangt. Bestilte fra nethshop fredag, med varer som ikke var på lager, sendte en mail om å fjerne en vare som ikke var på lager i går kveld, pakken ble sendt i dag.

 

Bestillingen vil bli prosessert med en gang. Lagervare blir normalt sendt samme eller neste arbeidsdag.

7686316[/snapback]

 

var det her fra masterit elr netshop? :S

7686476[/snapback]

 

Beklager om jeg ikke var presis der :) (det stod masterit i 'quote-header')

 

Quoten var fra masterit ja

Lenke til kommentar

VIrker som det er mye negativitet rundt masterit.. Om treg levering og purringer som ikke blir gjort noe med..

 

Flere jeg vet som avbestile og kjøpte feks 8800 dyrere fra feks komplett.no som sender med en gang.

 

Er vel en annen tråd om masterit.. og går mye negativt og noe positivt. Virker som det er veldig opp og ned. Noen er heldige å får tilsendt samme dager eller dagen etter. Mens andre må vente par uker før pakken blir sendt..

Lenke til kommentar
Bestillingen vil bli prosessert med en gang. Lagervare blir normalt sendt samme eller neste arbeidsdag.

 

joa.. samme mail fikk jeg den 31.12.2006.. har ringt og purret mange ganger etter dette..

7686436[/snapback]

 

hva har de sagt når du fikk svar fra dem? det her er jo uakseptabelt i min mening!

7686482[/snapback]

 

Han jeg snakka med, sa han ikke helt viste hva som hadde skjedd.. men skulle ordne opp i det, og sende varene ASAP.

 

Ringte noen dager etter igjen, ba meg ringe på igjen litt senere så han fikk sjekket saken opp,

hadde en del problemer med å nå tak i denne karen senere på dagen, så jeg ringte til avd. Trondheim, som igjen ringte oslo. Da kunne han fortelle meg at varen var blitt sent, og at jeg ville motta en e-mail som bekreftet at varen var blitt sent samme dag.. det har nå gått 3 dager uten hverken e-mail eller varen

Endret av NeMoX
Lenke til kommentar

Jeg bestilte også et 8800GTX kort fra masterit og nå står det at det er sendt.

Men kan dere spore pakken på posten.no ?

Hos meg står d bare "MOTTATT DATA OM SENDING"

(altså når jeg prøver og spore pakken)

 

Og på vekt osv står d bare 0 :/

Lenke til kommentar
Jeg bestilte også et 8800GTX kort fra masterit og nå står det at det er sendt.

Men kan dere spore pakken på posten.no ?

Hos meg står d bare "MOTTATT DATA OM SENDING"

(altså når jeg prøver og spore pakken) 

 

Og på vekt osv står d bare 0 :/

7688259[/snapback]

 

Det betyr at kortet er på vei! Tar vel et par-tre dager så har du det.

Lenke til kommentar

Ringte dem nå, svar med en gang. De sa at kortet ble sendt natt til i dag.. grunnen til at det tok lang tid var at det ikke var på lageret de normalt brukte, men måtte plukke det ut "manuelt". Sa at jeg fikk kortet i morgen eller overmorgen. Om jeg får dette kortet i god stand, ved nevnte tidspunkt er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...