Gå til innhold

Red Harvest - A Greater Darkness

Acrid

Anbefalte innlegg

Skrevet

RH_06_Photo_M_Lelienhof_4_s.jpg

Herlighet! Gjengen har kjørt ei ny låt ut på myspace-siden deres: http://www.myspace.com/redharvestplanet

Enklere lydbilde, mer atmosfære...et steg bakover og litt til siden i diskografien for Red Harvest i denne omgang. Jimmy lovte meg et stemningsfullt album, ikke så langt unna HyBreed-plata på flere områder..og høres ikke ut som han løy heller. Deilig låt. :love:

Nye plata kommer 19. februar(?)

1490861256_l.jpg

omg fett covr

VAD TYCKS??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Glint, likte sangen veldig bra. Coverarten var også mycket stilig, skal kjøpes når det slippes vis det ikke allerede er blitt sluppet. Orker ikke å leite nå før jeg poster.

Skrevet

Er ikke så lenge siden jeg begynte å like Red Harvest, men denne sangen var litt annerledes enn de sangene jeg liker av dem. Slettes ikke verst, absolutt hørende, men den var definitivt ikke en " Anatomy of the Unknown" :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Bumper denne nå som man kan smuglytte på skiva før man kjøper den :)

Hva mener dere om den nye skiva? Er vel egentlig ganske fersk fan av denne gruppa, men dette albumet falt definitivt i smak. Vil ikke si at det når helt opp til Sick Transit Gloria Mundi, men definitivt god musikk.

Dead Cities er i grunn favorittlåta fra det nye albumet for min del.

Skrevet

Virker som ei skive som vil vokse på denne karen i alle fall. Warthemes passer jaggu perfekt som soundtrack til Red Alert.

Velkommen tilbake forresten, herr Olm. :)

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...