Akidon Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Etter den siste oppdateringen til steam har en kammerat av meg hatt problemere med å starte steam. Har prøvd å reinstalere men ser ikke ut som om det hjelper. Når steam startes kommer det opp på prosses listen på opgavebehandling men det starter ikke. Noen som har noen gode ideer?
.tomf Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Steam burde starte etter en god stund, er slik hos meg noen ganger også. Bare å holde på med noe annet det mens man venter.
Akidon Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Steam burde starte etter en god stund, er slik hos meg noen ganger også. Bare å holde på med noe annet det mens man venter. 7682902[/snapback] hmm får prøve det da men vi vill spille cs nå!!
motybana Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 akkurat det samme har skjedd meg i dag, får ikke starta spillet, har også prøvd å reinstalere spillet igjenn.... møkk altså
Gissan Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Tar noen minutter før det faktisk starter, ja, så det er bare å vente, egentlig.
motybana Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Tar noen minutter før det faktisk starter, ja, så det er bare å vente, egentlig. 7685168[/snapback] seriøst? hvor lenge venta du? har venta i sikkert over 10 minutter nå, ingenting skjer
Matsemann Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Trykk ctrl+alt+delete På "proesesser" finner du steam.exe og lukker. Så starter du steam på nytt. Om den ikke er der, prøver du bare å starte steam på nytt. Om det ikke virker, så er du ikke din eneste. Steam - Programmet med bugs.
motybana Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Trykk ctrl+alt+deletePå "proesesser" finner du steam.exe og lukker. Så starter du steam på nytt. Om den ikke er der, prøver du bare å starte steam på nytt. Om det ikke virker, så er du ikke din eneste. Steam - Programmet med bugs. 7685658[/snapback] prøvde det, funke ikke vel vel, får håpe det ordner seg til i mårra hehe
Akidon Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Har også prøvd alt det der.. Virker som den opdateringen ikke var helt god på enkelte maskiner.
motybana Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Har også prøvd alt det der.. Virker som den opdateringen ikke var helt god på enkelte maskiner. 7686280[/snapback] for noe dritt ass de eneste spillene jeg har på daten er via steam vettu.. skikkelig nedtur Endret 10. januar 2007 av motybana
Akidon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Noen som har fått det til sliter enda...
Expence Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Har det samme problem, den vil aldri starte kommer ikke opp en dritt når jeg trykker på steamen, noen som kan HJELPE meg også ?!!
dioX Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 flere her omkring det ikke gikk så greit for. og ennå ikke fått fikset det Takk og lov at alt gikk smooth her! (merka ikke at den hadde oppdatert seg før lenge etter)
motybana Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 okey.. hva tror dere? bare å vente til steam fikser det selv eller? får vel sende de en mail i løpet av dagen hvis det ikke blir fikset
simzERK Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Det som skjedde med meg var at jeg fikk problemer med å starte opp, akkurat som kameraten din.... Jeg ventet i kanskje 2 min og da begyte steam og oppdatere. Man må vente litt. Værtfall på meg
motybana Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Det som skjedde med meg var at jeg fikk problemer med å starte opp, akkurat som kameraten din.... Jeg ventet i kanskje 2 min og da begyte steam og oppdatere. Man må vente litt. Værtfall på meg 7696167[/snapback] ja jeg også måtte vente og så kom updaten, men etter det så kom ikke steam opp selv om jeg venta i flere timer
motybana Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=525236
Akidon Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Var i grunn ikke mye hjelp i den tråden der. Er temmelig sikker på at det ikke er noe theme program som kjører i bakgrunnen. Så vist noen har en god idee så ver så snill og post her.
motybana Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 det gjore susen for meg, hadde aldri trodd at tuneup kunne lage faenskap på den måten:p hehe.. du må restarte pcen etter du slår av den tuneup greia i services.. håper de som ikke fikk det til å funke før gjør det nå
Akidon Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Problemet er bare at ikke alle har tuneup eller lignende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå