Gå til innhold

Steam opdaterings problemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter den siste oppdateringen til steam har en kammerat av meg hatt problemere med å starte steam. Har prøvd å reinstalere men ser ikke ut som om det hjelper.

Når steam startes kommer det opp på prosses listen på opgavebehandling men det starter ikke. Noen som har noen gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Steam burde starte etter en god stund, er slik hos meg noen ganger også. Bare å holde på med noe annet det mens man venter.

7682902[/snapback]

hmm får prøve det da men vi vill spille cs nå!!

Skrevet
Tar noen minutter før det faktisk starter, ja, så det er bare å vente, egentlig.

7685168[/snapback]

seriøst? hvor lenge venta du? har venta i sikkert over 10 minutter nå, ingenting skjer :hmm::cry:

Skrevet

Trykk ctrl+alt+delete

På "proesesser" finner du steam.exe og lukker. Så starter du steam på nytt. Om den ikke er der, prøver du bare å starte steam på nytt.

Om det ikke virker, så er du ikke din eneste.

Steam

- Programmet med bugs.

Skrevet
Trykk ctrl+alt+delete

På "proesesser" finner du steam.exe og lukker. Så starter du steam på nytt. Om den ikke er der, prøver du bare å starte steam på nytt.

Om det ikke virker, så er du ikke din eneste.

Steam

- Programmet med bugs.

7685658[/snapback]

prøvde det, funke ikke :no: vel vel, får håpe det ordner seg til i mårra :p hehe

Skrevet (endret)
Har også prøvd alt det der.. Virker som den opdateringen ikke var helt god på enkelte maskiner.

7686280[/snapback]

for noe dritt ass :no: de eneste spillene jeg har på daten er via steam vettu.. skikkelig nedtur :ph34r:

Endret av motybana
Skrevet

Har det samme problem, den vil aldri starte kommer ikke opp en dritt når jeg trykker på steamen, noen som kan HJELPE meg også ?!!

:cry:

Skrevet

flere her omkring det ikke gikk så greit for. ;)

og ennå ikke fått fikset det

Takk og lov at alt gikk smooth her! :D

(merka ikke at den hadde oppdatert seg før lenge etter)

Skrevet

Det som skjedde med meg var at jeg fikk problemer med å starte opp, akkurat som kameraten din.... Jeg ventet i kanskje 2 min og da begyte steam og oppdatere. Man må vente litt. Værtfall på meg :)

Skrevet
Det som skjedde med meg var at jeg fikk problemer med å starte opp, akkurat som kameraten din.... Jeg ventet i kanskje 2 min og da begyte steam og oppdatere. Man må vente litt. Værtfall på meg :)

7696167[/snapback]

ja jeg også måtte vente og så kom updaten, men etter det så kom ikke steam opp selv om jeg venta i flere timer

Skrevet

Var i grunn ikke mye hjelp i den tråden der. Er temmelig sikker på at det ikke er noe theme program som kjører i bakgrunnen. Så vist noen har en god idee så ver så snill og post her.

Skrevet

det gjore susen for meg, hadde aldri trodd at tuneup kunne lage faenskap på den måten:p hehe.. du må restarte pcen etter du slår av den tuneup greia i services..

håper de som ikke fikk det til å funke før gjør det nå :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...