Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Virker som at det er en del som missliker at man åpner trade med mager/locks for å få vann eller healthstone. Selv jeg er jeg vandt med at det er slik man gjør det i end game raids og synes det er en forventet jobb til classen man velger. Så hvis det er pug gruppe bruker jeg som regel å si i fra med en gang at folk skal åpne trade for å få vann/stein.Har likevel litt forståelse for de som kanskje synes det virker frekt eller arrogant. 7687096[/snapback] Det har noe med settingen å gjøre. I et raid har gjerne en warlock en 28-slot full av shards, og en mage har gjerne fylt opp baggene sine med mat/drikke.
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Værste for meg er: "Brb Eating dinner 15 min" i instance. "OMG im leaving" etter en whipe "OMG youre noobs you suck" kommentarer Nefarian wipes som man må vente 15minutter før du kan ta en ny try. Huntere med multishot, hata det som priest, hater det nå som mage. Overnukers som smeller til før en tank får tid til å ta aggro. Ninjalootere AV er egentlig en Battleground, men har en del instance elementer i seg. Der hater jeg shadowpriester og druids som står i shadowform og catform på Drek, og lar warriors eller druid i bearform, som tanker dø. Det er tragisk å se at dem ikke gjør et eneste forsøk på å gå ut av dps formene sine. Har tapt en del AV på slikt tull. Har aldri irritert meg om noen gjør en feil i instancer. (Eneste må være ting som det er sagt fra om på forhånd) Alle har gjort feil en eller annen gang. Synes det ikke er noen grunn til å kjefte, eller kalle spillere for noobs om dem gjør en feil pull for eks. Endret 10. januar 2007 av Darkrevan
Lycantrophe Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Værste for meg er: Har aldri irritert meg om noen gjør en feil i instancer. (Eneste må være ting som det er sagt fra om på forhånd) Alle har gjort feil en eller annen gang. Synes det ikke er noen grunn til å kjefte, eller kalle spillere for noobs om dem gjør en feil pull for eks. 7688144[/snapback] Nei, og faktisk, en del "nooobs" talker sånne sitasjoner med feilpull veldig bra. (Pulla hele Summonerrommet i Scholomance en gang (En som løp). Ingen døde.
smultr1ng Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Virker som at det er en del som missliker at man åpner trade med mager/locks for å få vann eller healthstone. Selv jeg er jeg vandt med at det er slik man gjør det i end game raids og synes det er en forventet jobb til classen man velger. Så hvis det er pug gruppe bruker jeg som regel å si i fra med en gang at folk skal åpne trade for å få vann/stein.Har likevel litt forståelse for de som kanskje synes det virker frekt eller arrogant. 7687096[/snapback] Det har noe med settingen å gjøre. I et raid har gjerne en warlock en 28-slot full av shards, og en mage har gjerne fylt opp baggene sine med mat/drikke. 7687998[/snapback] Helt enig! Værste jeg vet som mage er folk står og trader meg i det jeg står og fyrer av Arcane missiles i en BG
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Virker som at det er en del som missliker at man åpner trade med mager/locks for å få vann eller healthstone. Selv jeg er jeg vandt med at det er slik man gjør det i end game raids og synes det er en forventet jobb til classen man velger. Så hvis det er pug gruppe bruker jeg som regel å si i fra med en gang at folk skal åpne trade for å få vann/stein.Har likevel litt forståelse for de som kanskje synes det virker frekt eller arrogant. 7687096[/snapback] Det har noe med settingen å gjøre. I et raid har gjerne en warlock en 28-slot full av shards, og en mage har gjerne fylt opp baggene sine med mat/drikke. 7687998[/snapback] Helt enig! Værste jeg vet som mage er folk står og trader meg i det jeg står og fyrer av Arcane missiles i en BG 7688175[/snapback] Hvorfor bruker dere ikke under options "block incomming trades" Problem løst. Bruker den alltid i BG.
Bredoc Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Værste for meg er: Har aldri irritert meg om noen gjør en feil i instancer. (Eneste må være ting som det er sagt fra om på forhånd) Alle har gjort feil en eller annen gang. Synes det ikke er noen grunn til å kjefte, eller kalle spillere for noobs om dem gjør en feil pull for eks. 7688144[/snapback] Nei, og faktisk, en del "nooobs" talker sånne sitasjoner med feilpull veldig bra. (Pulla hele Summonerrommet i Scholomance en gang (En som løp). Ingen døde. 7688164[/snapback] Skoleeksempel hvor ting kan gå galt. Har skjedd noen mistakes både der, og rett etter i neste romm. Noen wipes, andre ganger har ting gått bra. Har aldri blitt irritert for slikt. Velger å se på det slik: "Finaly a challenge"
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er lei håpløse wipes, men det er fett med fights og.. Hater ekstremt de som har aggro fra Drek i AV som løper ut. Spesielt når de gjør det flere ganger på rad.
Radhoo Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jwg hater folk som er på /follow, ikke følger med når beskjeder blir gitt, folk som ikke svarer når du gir dem en ordre, kekehunter (fordi de gir oss hunters dårlig rykte), lvl 1 chars som spammer meg når jeg er i naxx, folk som roper wipe når bossen er på 99% og 1 rogue er død og 1% wipes. Seriøst, hater 1% wipes. Vi i axemen er kjent for 1% wipes. Tror vi har hatt det på samtlige bosser, tilogmed Hogger.
pax1 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Tror vi har hatt det på samtlige bosser, tilogmed Hogger. 7688295[/snapback] :!:
Qtecman Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Folk som ber om "Stambuff" og goes aggro to sekunder senere... ...og lurer på hvorfor de ikke får healing like etterpå... for the record: Stambuff koster 3400 mana og tar ages å få opp igjen...
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Misliker whine, mas og gretne (eller svenske, verst fra Skåne området) raidledere. Er ikke så gøy med summon mas før raid heller; "Kek I'm in SW, gief summon plx" en halvtime før raid, l2walk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå