Interfact Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Syns det er litt dumt at ingen av de spillene intresserer meg. =/ Eller, jo... kanskje Super Mario Galaxy intresserer meg. Så litt artig ut. Men har jo aldri vært fan av Mario. Bare Zelda. =]
fffuuu manchu Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Høyst sannsynlig eksklusive blir spill fra Camelot(Golden Sun 3?), Pyro, Cing, From Software, n-Space. 7680230[/snapback] Har hørt at Camelot ikke lager spill til Nintendo-konsoller lenger. De skal visstnok fokusere på PC nå. Kilde
Dan_H Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Gleder meg ekstremt til Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, Metroid Prime 3: Corruption, No More Heroes, og Disaster: Day Of Crisis. Project HAMMER blir også interessant. Kan bli et bra år for Nintendo. For tiden er det vel egentlig mest No More Heroes som surrer i hodet mitt.
fffuuu manchu Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 For tiden er det vel egentlig mest No More Heroes som surrer i hodet mitt. 7702394[/snapback] Me 2. Spillet rett og slett oser av stil! Blir spennende å se hvordan det spilles, og spesielt hvordan Beam Katana-mekanikken funker.
Biera Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Har hørt at Camelot ikke lager spill til Nintendo-konsoller lenger. De skal visstnok fokusere på PC nå. De hadde allerede startet å lage spillet, og har visst lovd å gjøre det ferdig.
fffuuu manchu Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Har hørt at Camelot ikke lager spill til Nintendo-konsoller lenger. De skal visstnok fokusere på PC nå. De hadde allerede startet å lage spillet, og har visst lovd å gjøre det ferdig. 7703100[/snapback] Golden Sun 3? Hmm står ikke no om det på Wikipedia. Har du link?
LMH Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Sleng Sadness på den lista! Der har du en interessant tittel!
Niskivara Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Sleng Sadness på den lista! Der har du en interessant tittel! 7705086[/snapback] Som man ikke vet noe som helst relevant om.
fffuuu manchu Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Sleng Sadness på den lista! Der har du en interessant tittel! 7705086[/snapback] Som man ikke vet noe som helst relevant om. 7705101[/snapback] Everyone has it in themselves... Darkness... Which leads us to... SADNESS... Hva mer trenger du vel å vite!?
TCi Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Nå er det vel ikke helt riktig da Niskivara... Sadness er et gotic skrekkspill som er bygd opp fra grunnen av for Wii. Det er kommet en rekke konseptbilder som virker veldig lovende. Også interessant at hele spillet er i svart/hvit.
Niskivara Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Nå er det vel ikke helt riktig da Niskivara... Sadness er et gotic skrekkspill som er bygd opp fra grunnen av for Wii. Det er kommet en rekke konseptbilder som virker veldig lovende. Også interessant at hele spillet er i svart/hvit. 7705348[/snapback] Konseptbilder fra en utvikler som aldri har gitt ut noe. Som jeg sa, ikke noe relevant vites om spillet. Venter til man får se noe in-game til jeg gidder å tenke på det som "lovende" eller ikke. Men for all del, fint at det kommer forskjellige spill til Wii, og det skal jo ikke fornektes at det har de siste årene kommet mye interressante spill fra tidligere østblokkland.
TCi Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Når man ser på konseptbildene og konseptet ellers er jo Sadness interessant. Men såklart enig i at det er for lite informajson til å dømme spillet.
Gønn Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 For tiden er det vel egentlig mest No More Heroes som surrer i hodet mitt. 7702394[/snapback] Er det det spillet som bare gikk under navnet "Heroes" før?
Bear^ Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Nå er det vel ikke helt riktig da Niskivara... Sadness er et gotic skrekkspill som er bygd opp fra grunnen av for Wii. Det er kommet en rekke konseptbilder som virker veldig lovende. Også interessant at hele spillet er i svart/hvit. 7705700[/snapback] Skrekkspill, til Wii? Tror jeg trenger å forsterke løkka i stroppen, for jeg liker egentlig ikke skrekk elementer, men trekkes mot dem av en mystisk kraft. Før jeg viste ordet av det her en dag jeg var i spillbutikken, hadde jeg dratt korte og investert i F.E.A.R. Tipper om det blir bra, så sitter jeg der i min lille verden, med Wiimoten i en klam hand, svup noe skjer, jeg skvetter og slipper tak i alt jeg holder (utenom vannet i blære og luringen i tarmen).
Döden Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 For tiden er det vel egentlig mest No More Heroes som surrer i hodet mitt. 7702394[/snapback] Er det det spillet som bare gikk under navnet "Heroes" før? 7706005[/snapback] Ja, det stemmer. Fra skaperen av Killer 7.
LMH Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Sleng Sadness på den lista! Der har du en interessant tittel! 7705086[/snapback] Som man ikke vet noe som helst relevant om. 7705101[/snapback] Er ikkje mykje vi veit nei, men det vi veit! Håhå! Gledar meg til å få sjå meir Kan jo bli ein fiasko så klart, men likar å sjå lyst på ting!
mESA Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Når jeg endelig får tak i en Wii, så kommer jeg nok til å kjøpe følgende tittler. Zelda:TP Mario Galaxy Super Smash Bros Brawl Og kanskje Resident Evil - Umbrella Chronicles. Spørs hvor bra omtale det får;)
fffuuu manchu Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Når jeg endelig får tak i en Wii, så kommer jeg nok til å kjøpe følgende tittler.Zelda:TP Mario Galaxy Super Smash Bros Brawl Og kanskje Resident Evil - Umbrella Chronicles. Spørs hvor bra omtale det får;) 7706672[/snapback] Du som alle andre Wii-eiere. De titlene er et must.
Biera Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Golden Sun 3? Hmm står ikke no om det på Wikipedia. Har du link? 7703356[/snapback] Nei, bare lest noen spekulasjoner... De holdt på med en RPG til Wii, og siden japanere ikke starter nye franchises altfor ofte ( ) og det er stund siden siste Shining Force, så er det nok en god sjanse for at de holder på med Golden Sun... med mindre Nintendo har gitt dem jobben med å lage neste Mario RPG, Earthbound eller Devil World RPG
fffuuu manchu Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Golden Sun 3? Hmm står ikke no om det på Wikipedia. Har du link? 7703356[/snapback] Nei, bare lest noen spekulasjoner... De holdt på med en RPG til Wii, og siden japanere ikke starter nye franchises altfor ofte ( ) og det er stund siden siste Shining Force, så er det nok en god sjanse for at de holder på med Golden Sun... med mindre Nintendo har gitt dem jobben med å lage neste Mario RPG, Earthbound eller Devil World RPG 7713381[/snapback] Rykte To år gammelt. *finner fram salt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå