Gå til innhold

Giottos stativer vs andre merker..


Anbefalte innlegg

Heisann. Ser at Expert nå har begynt å selge Giottos stativer (er litt usikker på den s'en til slutt, kan hende det heter Giotto..) Noen som har prøvd disse? Koster ikke så mye, men ser ut som ganske solide saker. Har såvidt fiklet med det som heter vt809 : http://www.olbrycht.pl/giotto/pliki/strony/statywy/vt809.gif . Har bærehåndtak, vater og virker generelt ganske solid. MEN, det er ikke så mange som har jeg spurt som har hørt om dette merket. Er det bare bogus eller er det ok saker? VT809 koster vel 599,- eller noe i den duren. Står mellom dette eller evt ett av Vanguard stativene som elitefoto selger. Noen + eller - med noen av disse merkene? Evt modeller som anbefales hos Vanguard?

Mvh

Tor J.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Heisann. Ser at Expert nå har begynt å selge Giottos stativer (er litt usikker på den s'en til slutt, kan hende det heter Giotto..) Noen som har prøvd disse? Koster ikke så mye, men ser ut som ganske solide saker. Har såvidt fiklet med det som heter vt809 : http://www.olbrycht.pl/giotto/pliki/strony/statywy/vt809.gif . Har bærehåndtak, vater og virker generelt ganske solid. MEN, det er ikke så mange som har jeg spurt som har hørt om dette merket. Er det bare bogus eller er det ok saker? VT809 koster vel 599,- eller noe i den duren. Står mellom dette eller evt ett av Vanguard stativene som elitefoto selger. Noen + eller - med noen av disse merkene? Evt modeller som anbefales hos Vanguard?

Mvh

Tor J.

 

Drar opp igjen denne tråden. Vurderer Giottos vt809 eller vt901, men da eg har svært begrensa kunnskap om stativ så lurer eg på om noken her har erfaringer med desse? Kan få 809 for litt under 400kr. Er dette eit greit kjøp eller bør eg vurdere andre?

Kameraet eg har i dag er canon 350d med standardlinsa, men eg skal kjøpe meg ei større linse iløpet av våren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...