Gå til innhold

kabinettene deres, Kommentar tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye Mye bedre Bundy :thumbup:

Likte det bedre sånn ...

7936070[/snapback]

Jeg også.

 

Nå er det bra ja Bundy :)

 

Hvordan er det nye kabinettet?

7936375[/snapback]

Bra, bare litt dumt at IDE ledningene presser mot ruta, brukte en sånn man har på poser for å holde den der. Harddiskene skulle ha vært andre veien sånn at man enkelt kunne ha hold rot unna. Og de ledningene til power knappen osv er MEGA lange.

 

Jeg DIGGER den stanga også, kan bruke en hånd for å legge det på siden(er festa ordentlig) og den holder oppe strømforsyninga. Du putter inne strømforsyninga og monterer en stang som holder den oppe, og eventuelt vifte ledninger. Så skrur du den fast.

 

Alt i alt, jeg elsker det. Thermaltake Armor JR svart uten vifte i siden.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Noen som har Lian li PCV1000B (og 8800gts/gtx) som kan ta noen bilder? :)

 

 

mvh  Anki

7934567[/snapback]

Jeg har! Jeg har! Eller jeg har ikke V1000 i svart men i sølv. Skal ta bilder når jeg får tid.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Noen som har Lian li PCV1000B (og 8800gts/gtx) som kan ta noen bilder? :)

 

 

mvh  Anki

7934567[/snapback]

Jeg har! Jeg har! Eller jeg har ikke V1000 i svart men i sølv. Skal ta bilder når jeg får tid.

7942669[/snapback]

 

Supert :dribble:

 

GTX eller GTS?

7942739[/snapback]

GTS, men ser bra ut forde'. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ryddig og bra det det fLeReK :)

 

Men nå er dette en ren kommentartråd, bilder i egen tråd ;)

 

se i signaturen min for link.

 

mvh Anki

7943028[/snapback]

Quoter første post jeg.

 

Regler:

Post med bilder, litt info og hold dere til topic.. wink.gif

Lenke til kommentar

Dette opplegget kan brenne! Lag en egen post til dette! Både innsiden og utsiden og kommentarer. Bildetråden som liksom skal være samordnet med denne her heter akkurat det samme som den ford...noz startet for et noen år siden!

 

Det er bare noen få som har klart å poste kommentarer her, jo!

Og nå som flerek qouter første post som sier at vi skal poste med bilder, så sier det jo litt om hvordan dette fungerer.

Lenke til kommentar
Tror vi må få en moderator til å slette ALLE kabinett trådene og opprette en ny og felles en.

7943549[/snapback]

Nei.

 

Sletta alle(kabinett, server, lian li osv) og lage en for bilder og en for å kommentere.

men jeg synes det er best sånn nå, kanskje ikke en for kabinettet og en for insiden da.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

kan vi ikke bare ha en tråd med bilder og kommentarer samlet da. jeg synes det funker best på denne måten. spesielt da man slipper å lete seg fram til hvilket bilde som har fått hvem kommentarer og sånt. og enda værre er det når man skal kommentere selv. jeg pleide å være aktiv i den gamle tråden og i denne nye også, men etter at dere delte det i to tråder så har jeg ikke posta en eneste kommentar eller bilde fordi det er for kronglete.

 

så kan man heller oppfordre til å poste litt flere bilder slik at det ikke blir for mye text uten bilder ;)

 

btw, de som har laga en egen tråd for lian li kasser har det sånn og det funker fint. også kos med en egen tråd for lian li kasser da de er blandt de bedre kassene der ute og mange kjøper disse og/eller ønsker råd om diverse rundt det.

 

dersom noen skulle ønske en egen tråd om et annet kabinett merke så synes jeg det er greit også, så lenge merket fortjener det, som kanskje cooler master eller thermaltake (min mening) bare ikke lag en egen tråd til raidmax eller q-tec :sick: :!:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Slik det er nå, må man be folk om å poste bilder i riktig tråd. Bare der feiler systemet. For enkelte tror ikke at de blir lagt merke til i den andre tråden eller ikke kan lese godt nok.

 

På den andre siden, blir kommentarer og spørsmål postet i bildetråden, noe som skaper skikkelig irritasjon.

 

Skjult qoute og tekst (kommentarer) i en bildetråd, gjør at det er mye lettere å lete i tråden og se på bilder. Det er jo hva vi er ute etter? Å se andres kabinetter?

 

Eller, det må være en brukbar straff for å ikke følge retningslinjene til trådstarter. Og det får jo være grenser for hvor mange ganger moderator må endre disse trådene og be folk om å følge reglene. For er det en som bryter en regel, følger det mange opp. Det er veldig synd, for jeg digger disse trådene her.

 

På dette forumet MÅ regler være til for å følges. Det er ikke moro for noen av dere å se på bilder, når dere må rulle nedover ti kommentarer mellom hvert bilde, eller??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...