Gå til innhold

Egen underkategori for Vista i Windows-forumet?


Hvordan stiller du deg til egen kategori?  

79 stemmer

  1. 1. Hvordan stiller du deg til egen kategori?

    • Ønsker en egen Vistakategori.
      60
    • Ønsker det ikke, holder med Windowskategorien.
      16
    • Vet ikke/Ingen formening.
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt så har forumstyret vendt tommelen ned for en slik kategori på det nåværende tidspunkt. Dette var for en måned eller to siden. De utelukket ikke å revurdere senere, men så langt er jo det et nei.

 

Så for de som ønsker en slik kategori så er det bare å slenge ut gode argumenter :)

Lenke til kommentar

Om moderatorene syns det er greit med en underforum ekstra å modere på, hvorfor skal da forumstyret vende tommelen ned?

Det er jo moderatorene som får "jobben".

 

Gi det en sjangse, gå tilbake til old school om det ikke virker som planlagt.

 

Jon blund regel nr 26: Alle barn har rett til et eget Vista underforum.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Kan jo komme med mitt synspunkt her og.

 

Jeg er imot fordi jeg regner med at ca halvparten av de som vil poste spørsmål om vista ikke vil få med seg et underforum, og poste i windowskategorien uansett.

 

Noe som betyr ENDA mer rot enn det er i dag dessverre...

8075113[/snapback]

Ja, hvis holdingen er at at forumbrukere egentlig ikke vet hvor de poster, får vi kanskje bare være lykkelig over at det finnes mer enn 2 kategorier her, hardware og software.

Men jeg kan tross alt forstå argumentet, det virker for meg som underkategorier desverre har en tendens til å bli litt mindre brukt enn de ideelt sett burde. jeg personlig ville likevel foretrekke å skille Vista fra resten, i alle fall som en prøveordning. Kanskje kan man i såfall også forsøke og gjøre mer for å sørge for at brukere får med seg at det er en egen Vista kategori, for å begrense feilpost?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...