Gå til innhold

Problemer med sletting av fil


kidden

Anbefalte innlegg

Har store problemer med å få slettet en bildefil (.jpg) som sannsynlighvis har blitt lastet ned med LimeWire (er ikke jeg som har lastet den ned, så er ikke sikker). Når man høyreklikker på filen, så kommer ikke de vanlige alternativene som "slett", "endre navn" osv, kun "forhåndsvisning", "rediger", "skriv ut", "åpne i.." og "send til". Det fungerer heller ikke å trykke på delete-knappen på tastaturet.

 

Har søkt litt rundt på forumet, og har funnet et par tråder om lignende problemer, og har lastet ned MoveOnBoot, men der får jeg bare feilmeldingen "filnavnet er ugyldig", når jeg skal slette den. Har også prøvd unlocker uten hell. Prøvde

chkdsk c: /f /v

i CMD, men CHKDSK fikser ikke filen.

Prøvde også

cd "adresse til mappe filen ligger i"
dir *.jpg
del navnetpåfilen.jpg

i CMD, og får feilmeldinga "Finner ikke *filbane*, men det som er rart der er at bare litt av filnavnet kommer i feilmeldinga, nærmere bestemt bare første ordet før første mellomrom.

 

Er det noen som kan hjelpe? Evig takknemmelig til den som klarer å hjelpe meg med å få slettet denne filen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan prøve å flytte alle andre filer i mappa unntatt dette bilde og slett deretter mappa.

7676371[/snapback]

Utrolig! :D Her har jeg prøvd i mange timer for å få slettet den filen, også er det bare å flytte resten av filene i mappen og slette mappen, haha! :!: Tusen takk!

Lenke til kommentar

Jeg har nesten samme problemet. Bare at der en mappe som ikke vill slettes.. Har prøvd diverse ting.. chkdsk, shift+delete og da kommer det bare opp feilmeldinga: Kan ikke slette mappen [mappenavnet]: mappen er ikke tom..:S

 

Hjeeeelp meg!!

Endret av Teoberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...