Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nybygget maskin vil ikke boote xp


Anbefalte innlegg

jeg har nettopp bygget maskinen min og fiklet litt. Først fikk jeg det til men da ville den ikke installere xp pga han ville ha et annet operativsystem først. Og så fikset jeg litt og skiftet litt deler og prøvde på forskjellige måter og nå kommer den ikke så langt engang.

 

Nå kommer intro greien med valg om å gå inn i bios og blablabla og så går den videre til en svart skjerm med en liten _ et par linjer ned fra toppen. Hvorfor vil den ikke boote? hva har jeg gjort galt?

 

har følgende komponenter btw:

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...C7-08D27CE79A32

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde det også nå men den går fremdeles rett gjennom forbedredningen og inn i en blank svart skjerm med en hypping blinkende

 

_

 

i venstre topp.

 

Skjønner ikke hva jeg kan ha gjort feil, har prøvd å gå tilbake til default bios instillinger men det samme problemet dukker opp igjen.

Lenke til kommentar

Yes! Nå kom jeg inn i windows installasjonen, forbi den svarte "_" skjermen. Vet ikke om det var det som gjorde biffen men jeg ordnet litt på rekkefølgen på boot prioriteten, også koblet jeg i et tastatur som ikke var USB, og slo av USB optionen i biosen.

 

Takk for hjelpen kontorstol. Heldig at du var på nå:D

Lenke til kommentar
Yes! Nå kom jeg inn i windows installasjonen, forbi den svarte "_" skjermen. Vet ikke om det var det som gjorde biffen men jeg ordnet litt på rekkefølgen på boot prioriteten, også koblet jeg i et tastatur som ikke var USB, og slo av USB optionen i biosen.

 

Takk for hjelpen kontorstol. Heldig at du var på nå:D

7676494[/snapback]

 

No problemo :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...