Gå til innhold

Guest pass trial

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått ett såkalt trial kort, jeg var veldig happy, men så når jeg skulle lage meg en account fant jeg ikke ut hvordan.

Trenger jeg et visa kort? master card etc? eller er det unødvendig, siden det er guest gard. Trenger svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten bedre å kjøpe spillet, så kan du ta Gamecard metoden hvis det er noen Elkjøp evt expert og EB games inærheten, så kan du vente å kjøpe et kort hvis du vente litt! Og ingen visa kort evt andre kort trengs :)

• 1 måned senere...
Skrevet

så vis jeg da kjøper wow så kommer det opp en valg meny om ossen jeg vil betale... enten via gamecard eller vi kort?

jeg har og en guest pass trial, og vil ikke bruke bankkort... er det ikke en annen måte og gjøre det på... har lånt wow som det står på lappen og lagt det inn... vill nemlig ikke registrere meg bed kort, hvis jeg kjøper det så skal jeg betale med gamecard...

Skrevet
så vis jeg da kjøper wow så kommer det opp en valg meny om ossen jeg vil betale... enten via gamecard eller vi kort?

jeg har og en guest pass trial, og vil ikke bruke bankkort... er det ikke en annen måte og gjøre det på... har lånt wow som det står på lappen og lagt det inn... vill nemlig ikke registrere meg bed kort, hvis jeg kjøper det så skal jeg betale med gamecard...

8102830[/snapback]

Japp du kan kjøpe game card, hos expert,el-kjøp,spaceworld etc. det er en kode som du skriver inn. så når den er gått ut må du kjøpe deg en nytt et. koster vel noe mer 200kr eller no sånt. ekke sikker. alltid hatt autotrekk fra visa de 2åra jeg har spilt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...