vyrez Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hei... topic sier det meste... bare lurte på om det er _LOV_ og om det finnes plasser hvor man kan kjøpe Gull og Sølv.... for å bruke i spillet da:) mvh vyrez
vyrez Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Nope, er ikke lov. 7673466[/snapback] ok, fikk noe reklame om det så tenkte vist det er lov, så jippi!
random_wannabe Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hvis du føler at du syns det er verdt det, så kjøp i vei.. Greiere å heller jobbe inn litt penger en time IRL enn å farme 2-3 uker for den samme mengden gull
Bytex Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Denne typen tråder blir alltid hijacket av moralens høye ryttere som gnåler ivei om hvor galt det er.
WarpX Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Er jo ikke akkurat gøy når kompiser kan kjøpe seg 10k honor for lusne 300,- heller og får fett utstyr som de briefer med.
eggenz Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 neij det er ikke lov, skulle vel de fleste skjønne vell? og det er lame at du går rundt med 10k g i lomma uten å ha gjort noe for dem og du kan bli bannet for det.
MaxXRebo Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 sjangsen for å bli tatt for å kjøpe gull er mikroskopisk
Zithor Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Fatter ikke at blizzard har fått de vekk. Aldri har eg opplevd så mye møkka "reklame" som på WoW i andre mmorpg. Kan også tenkes at vist det ikke gikk ann å kjøpe gull så hadde kanskje AH verdien sunket og folk trengte ikke grinde så mye, og derfor ingen grunn til å kjøpe gull IMO.
.tomf Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 sjangsen for å bli tatt for å kjøpe gull er mikroskopisk 7674304[/snapback] En i gammelguilden min ble visst tatt. Men han er rik så han kjøpte seg bare ny konto for deretter å kjøpe seg powerleveling og masse gull.
MaxXRebo Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 sjangsen for å bli tatt for å kjøpe gull er mikroskopisk 7674304[/snapback] En i gammelguilden min ble visst tatt. Men han er rik så han kjøpte seg bare ny konto for deretter å kjøpe seg powerleveling og masse gull. 7674422[/snapback] Såpass ja. Syns egentlig det er rart de kan ta noen for det, ålreit hvis man kjøper 10k i uka, det ser jo ikke bra ut. men hvis man feks kjøper 1k i måneden eller no, så tror jeg det er så si umulig å bli tatt. Eneste måten å bli kvitt goldsellers, er at blizz begynner å selge gull selv, er ingen annen måte å bli kvitt de på, de er kommet for å bli desverre
IntelAmdAti Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Fatter ikke at blizzard har fått de vekk. Aldri har eg opplevd så mye møkka "reklame" som på WoW i andre mmorpg. Kan også tenkes at vist det ikke gikk ann å kjøpe gull så hadde kanskje AH verdien sunket og folk trengte ikke grinde så mye, og derfor ingen grunn til å kjøpe gull IMO. 7674373[/snapback] Jepp, de presser opp prisene på alle varer på Auction House, noe som rammer de som ikke ønsker å bruke så mye penger på spillet.
Veta Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Er jo ikke akkurat gøy når kompiser kan kjøpe seg 10k honor for lusne 300,- heller og får fett utstyr som de briefer med. 7674011[/snapback] BoP > BoE =)
Pedersen2005 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Er jo ikke akkurat gøy når kompiser kan kjøpe seg 10k honor for lusne 300,- heller og får fett utstyr som de briefer med. 7674011[/snapback] BoP > BoE =) 7678619[/snapback] 2 ord, cash run! Endret 9. januar 2007 av Pedersen2005
BearThor Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Blir altid stor diskusjon rundt dette temaet her. Tror konklusjonen altid har enda med: Kjøp gull hvis du risker det (blir sjelden tatt for det). Som andre sier, det er bedre å jobbe 1 time IRL enn å grinde i mangfoldige timer om dagen for å kunne gjøre det du liker mest.
Jonas Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Eneste måten å bli kvitt goldsellers, er at blizz begynner å selge gull selv, er ingen annen måte å bli kvitt de på, de er kommet for å bli desverre 7674469[/snapback] Uhm, er du skutt i hue? Selvsagt finnes det en andre måter å bli kvitt dem. Det finnes MANGE måter. Det eneste jeg vet Blizzard har gjort er å reservere enkelte ord i chatten, noe det ikke skal så mye til for å komme seg rundt.
Danjaco Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Eneste måten å bli kvitt goldsellers, er at blizz begynner å selge gull selv, er ingen annen måte å bli kvitt de på, de er kommet for å bli desverre 7674469[/snapback] Uhm, er du skutt i hue? Selvsagt finnes det en andre måter å bli kvitt dem. Det finnes MANGE måter. Det eneste jeg vet Blizzard har gjort er å reservere enkelte ord i chatten, noe det ikke skal så mye til for å komme seg rundt. 7678671[/snapback] jada det er bare å lage et program som ingen kan hacke/lage virus til også, tror du virkelig ikke de finner nye måter å gjøre det på. Endret 9. januar 2007 av TheGreatOne
Anbefalte innlegg