Rekesalat Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Har fått et problem med en ekstremt bråkete PC etter at jeg forsøkte å koble til en MP3-spiller til USB-porten på siden av kabinettet. I det jeg satt i spilleren begynte maskinen å bråke helt sinnsykt, hørtes ut som en vifte gikk inntil et eller annet. Har nå sjekket alle viftene og ingen av de blir hindret på noen måte. Lyden høres ut som den kommer fra harddisken (som er i området rundt den aktuelle USB-porten), men jeg har prøvd å koble fra denne, men lyden er fortsatt der. Har også prøvd å koble fra floppy disken, uten resultat. Kabinettet er et Cooler Master Cavalier 3 Sort Aluminium. Noen som har noen forslag til hva som kan være galt?
Rekesalat Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Fant problemet =) Det var en vifte gjemt bak harddiskene, og denne vifta gikk inntil veggen. Hvordan dette har skjedd er ganske så vanskelig å si, men fikk i alle fall dytta veggen litt ut, slik at vifta ikke lenger går inntil veggen og bråker.
Pingla Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 *Problem løst* Da ser vi vel oss ferdige med denne diskusjonen her
Anbefalte innlegg