axis Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Trenger hjelp til flight simulator x. Finner ikke ut hvordan jeg kan reversere motoren uten å bruke muesen på selve "gass hendlene". Noen som hvet hvordan dette kan gjøre med tastaturet? ?
Selvin Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Trenger hjelp til flight simulator x. Finner ikke ut hvordan jeg kan reversere motoren uten å bruke muesen på selve "gass hendlene". Noen som hvet hvordan dette kan gjøre med tastaturet? ? 7672361[/snapback] Jeg vet ikke eksakt knapp dessverre. Men det du kan gjøre er og trykke på pause, gå inn og dra ned reverseringsspaken, for så og gå tilbake og ta vekk pausen. Det funker veldig greit!
Tor Rasmussen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hold shift+F1 for å dra over i revers. Når du har bremset nok, (ned til ca 60 knop) så tar du et raskt enkelt trykk på bare F1 for å sette motorene i idle. Hvis du har joystick med throttle, så kan du via FSUIPC kalibrere throttle slik at den står på idle omkring 30% nede, og går så over i revers på de siste 30% av throttles vandring. FSUIPC http://www.schiratti.com/dowson.html Endret 8. januar 2007 av trykkertor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå