Gå til innhold

Anlegg til bekjent max 10k


Anbefalte innlegg

Jeg skal hjelpe en bekjent med å kjøpe anlegg.

Pris blir ca 10.000,-

Jeg har funnet:

CAMBRIDGE 640A v2

Tannoy Fusion 3

og Marantz CD5001 dette blir litt mindre enn 10.000, men må jo ha kabler også.

 

EDIT: Mulig det blir CAMBRIDGE Azur 640C v.2 CD-spiller i stede for Marantzen

 

Det er til en dame på over 40år, så det er ikke vits å foreslå CV eller noe sånnt!

Noen som har noen innspill?

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinnfolk i den alderen pleier å være fornøyd med micro anlegg. Det tar seg dessuten best ut, og det er ofte en større faktor enn selve lyden. Heldigvis er det mye å velge i for en billig penge. Så her har du sjansen til å være en gentlemann og spare henne for 8000 kroner, ved å ikke kjøpe mer enn hun faktisk vil trenge. Hvem vet; kanskje det blir "belønnet" ;)

Endret av freke
Lenke til kommentar

Helt imponerende ut ifra størrelse. Definert i bassen, rask presis, detaljert og ekstremt dynamisk.

 

edit: men forvent deg ikke noen jordskjelvsbass, er jo noen fysiske begrensninger inni bildet når det er en så liten høyttaler.. ;)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Hun likte ikke designet på tannoyene så jeg foreslo B&W DM601 S3. Hva tror dere om de?

7696719[/snapback]

Jeg har disse. Er svært lys lyd i de, og minimalt med bass. Dvs, hun må ha en subwoofer for å få noe som helst fylde i lyden, som fort blir litt for dyrt.

Har ikke hørt storebroren DM602 S3, men denne skal visstnok ha mer fyldig lyd (bass).

 

Er gulvhøyttalere utelukket?

Hvis ikke kan jo DM602,5 S3 være et alternativ.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...