Fjøslukt Skrevet 25. november 2002 Skrevet 25. november 2002 Hei... Hadde et problem med MSN som gjorde at jeg måtte innstallere den nye MSN vesjon 5.0 Det som da skjedde er at den gamle blir liggende, som ikke pålogget, men jeg vil ha den vekk! Avinstallert... Outlook Express virker heller ikke som den er noe stabil med den nye MSN, for jeg kan ikke se om kontaktene er online på MSN eller ikke slik som før.. Hva skal jeg gjøre for å få den gamle vekk? Mvh. Fjøslukt
Grokster Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 du sa ikke noe om hvilket operativ system du har, men hvis du har xp, så har du to forskjellige messenger liggende, windows mes og msn mes. for å fjerne windows mes, åpne run på startmenyen og kjør: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove da er den borte
LIMBO Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Hvis du ikke har reboota ennå så skjønner jeg hvorfor du ikke har fått spørsmål om å fjærne den gamle MSN ennå... Så prøv det :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå