metaman Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har lært. Siste domene og webhotell er registrert hos dem. Jeg har en del samt en del kunder som bruker dem, men nå er det slutt. Serverne deres går i sirup. Umulig å få svar fra dem på første forsøk på flere av domenene jeg har. Jeg vet ikke om disse ligger på samme server men det har vært sånn siden i November. Jeg har sendt mail, men det er umulig å få svar fra dem. Så jeg anbefaler ingen å bli lurt til å kjøpe "årskontigenter" derfra. Alle mine domener har fakturadato før april, så da er det bye bye domeneshop. Tenkte å nevne det så ingen andre havner i samme "felle".
ZoomZoom McMoen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Firmaet jeg jobber i har 117 domener registrert hos domeneshop for våre kunder, de aller fleste med dns og www-forwarding, og noen med e-post. Og jeg kan ikke si at vi har merket noen av problemene som du beskriver. Jeg får også svar fra de ganske så kjapt, både på e-post og telefon. Vi bruker de ikke til webhotell da, siden vi kjører våre egne servere.
abducted Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 jeg har også brukt dem og jeg har heller ikke no problem med dem. Domenet pleier vel ikke å være problemet. Jeg hoster gjennom runbox og det er utmerket. Ikke no å si på Domeneshop.
snekker05 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Firmaet jeg jobber i har 117 domener registrert hos domeneshop for våre kunder, de aller fleste med dns og www-forwarding, og noen med e-post. Og jeg kan ikke si at vi har merket noen av problemene som du beskriver. Jeg får også svar fra de ganske så kjapt, både på e-post og telefon. Vi bruker de ikke til webhotell da, siden vi kjører våre egne servere. 7672155[/snapback] Ja det er nok der du har flaks, for jeg har akkurat samme problem som metaman. Jeg har et ferskt domene, så jeg har ikke opplevd problemet med domeneshop så lenge. Jeg registrerte i september. Men helt siden like før jul, så har jeg hatt trøbbel med å få kontakt med hjemmesiden min. Hvilke rettigheter har man, kan man kreve pengene tilbake? Er det forbrukerombud-sak eller er det politisak for forsøk på svindel med server-leveranse? Snekker'n
metaman Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 (endret) Ok, da er det nok ikke domenevideresendinga som er problemet men webserverne, jeg gjorde en kjapp undersøkelse og på et av nettstedene jeg har så er det over 300 web-naboer (ant nettsteder på en server) Dette skulle i seg selv ikke være problematisk, men det går i alle fall i sirup hos dem. Flere av domenene jeg testet som var "naboer" hadde akkurat samme problem. Til Snekker'n: Jeg vet rett og slett ikke hva det er å gjøre med problemet, men noe må i alle fall gjøres. Jeg skal prøve å ringe dem igjen, men problemet er at de ikke har hatt svar på hva som er feil hittil ihvertfall. Endret 8. januar 2007 av metaman
AllFather Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Har 6 domener, 4 med hosting hos domeneshop. Har hatt disse i flere år,.og aldri hatt problemer. Domeneshop er det eneste av rundt 20 selskaper innenfor denne bransjen jeg har testet og faktisk anbefalt andre, så jeg synes dette høres rart ut
ejeger Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Har brukt domeneshop i 6 år og er storfornøyd... Endret 9. januar 2007 av ejeger
metaman Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Har brukt domeneshop i 6 år og er storfornøyd... 7678538[/snapback] Ser ut som det hjelper å poste krasse meldinger her, har ikke sett noe trøbbel siden det ble postet. Jeg sier ikke at Domeneshop sitter å nileser dette, men noe har åpenbart skjedd. Jeg tar opp tråden neste gang det skjer noe i saken. Stoler ikke på at det er over ennå. metaman
MRN Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Misliker sånne "aldri"-tråder. JEG har ALDRI hatt problem med domeneshop. Det betyr ikke at DU ALDRI har hatt problem med de. Derfor, så er det du, du med de, de med du, eller de som har problemer. (Med fare for dialekt.)
AllFather Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 OH, så når folk kommer her for å syte og klage, så skal andre holde godt kjeft?. Fordi 2 mennesker har problemer (sier de), så er det noe galt med selskapet? Skal man følge din originale dog ensidige logikk så er det noe galt med de få som har problemer fordi resten ikke har det.
MRN Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Så, hvis én har problem med selskapet, kan han da anbefale alle andre om å aldri ha noe med dette selskapet å gjøre? Visst kan han det, men jeg hadde ikke satt så særlig stor lit på det. Og det finnes nok av slike tråder som det her. Det går ofte ut på de større butikkene og merkene. Komplett, PSdata og Nokia-mobiler. De store er alltid utsatt for sånt. Domeneshop er store i Norge på akkurat dette. Én kunde er misfornøyd og ballen ruller videre.
parallax313 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Og det finnes nok av slike tråder som det her. Det går ofte ut på de større butikkene og merkene. Komplett, PSdata og Nokia-mobiler. De store er alltid utsatt for sånt. Domeneshop er store i Norge på akkurat dette. Én kunde er misfornøyd og ballen ruller videre. 7684974[/snapback] Det er derfor det er viktig med positiv feedback også. Det er alltid de som syter å klager som kommer frem på forumene. Tviler sterkt på om trådstarter har prøvd noe særlig på å få kontakt med dem. Så skal jeg bare legge til: Jeg har vært kunde hos Domeneshop siden i fjor, og er storfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå