Gå til innhold

Beste msn, irc klient til mac


Anbefalte innlegg

ja, hva er der ute og hva støtter hva?

 

Jeg har sett litt på mac1 forumet o.l Men på en måte stoler jeg ikke helt på alle der inne. Og lurte på hva dere bruker og hvorfor?

 

Noen har web cam støtte, men går tregt. Andre er bare dårlige.

 

Så, hva bruker du og hvorfor? :)

 

Hvis du skriver litt utfyllende kan jeg godt sette det inn i første post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder MSN, bruker jeg Microsoft Messenger. Den mangler støtte for webcam og nudge (eller hva det heter, har aldri brukt Windows varianten selv), men det bryr meg ingenting personlig. Den er stabil og ganske feilfri.

 

Jeg bruker IRC mye mer enn MSN, og har ikke så stor interesse for å se de jeg chatter med via et crappy webkamera.

 

For IRC vingler jeg litt mellom MacIrssi og Conversation. Bruker nok Conversation mest fordi den "ser penere ut" i OS X. MacIrssi er jo gode gamle Irssi med et minimalt GUI rundt, så den er kraftig, men mer "manuell".

 

Hvis du vil diskutere Mac på IRC, er du velkommen på: http://www.mac1chat.info :thumbup:

Endret av TopDog
Lenke til kommentar

Som TopDog bruker jeg også vanlig MSN, for jeg har ingen bruk for webcam, og nudge har jeg blitt lei av på windows. Programmet har ikke gått i stå hittil, så derfor liker jeg det.

 

Men hvis du har lyst på webcam support, har jeg hørt hatt AMSN som kunne det. Vet derimot ikke om programmet gratis, men et lite søk vil nok svare på det.

Endret av Stealth_Orb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...