DaXoN Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 var det ikke 3? jaja litt trøtt når jeg skrev det skylder på det
gupp Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Der var det emotes ja. Takker så mye. Da kan dama og jeg gjeipe til hverandre når hun ninja looter mob'en min
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hehe. Hvis dere har på group loot, looter dere annenhver mob.
Blue_Vex Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Kult at hun rolla en Mage og ikke "den mykere siden".
kqwaiiiii Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det er mye morsommere med wow når du ikke vet så jævlig mye om spillet fra før. Det morsomste er å utforske og komme til nye steder.
QBab Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Vil nok våge å påstå at det ikke er mange andre klasser som slår mage da det gjelder å gjøre ting solo. 7672141[/snapback] Ummh, Warlock? Crowd control, can heale seg selv, aldri tom for mana, kan resse seg selv, tar sykt med dmg, har egen tank og en del annet snacks. Følte bare jeg måtte skvise det inn siden jeg sverger min sjel til the "doorlocks".
Phalanx Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har dere rosa/grønt hår? På http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/ kommer stort sett alle de nye patchene ganske fort, pluss at den stort sett alltid maxxer linjen min.
Secu Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Men moro spill, veldig mye action prega i forhold til SWG. 7678895[/snapback] Grunnen til at du ikke fikk mye action i swg er fordi du tilbrakte for mye tid på crafting
gupp Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Men moro spill, veldig mye action prega i forhold til SWG. 7678895[/snapback] Grunnen til at du ikke fikk mye action i swg er fordi du tilbrakte for mye tid på crafting 7696343[/snapback] Hehehehe Sant nok. Men jeg tok det igjen med Thuminum. Ikke en ting han ikke har gjort solo. Grunnen jeg sier det er fordi det er jo KUN combat som gjelder, ingen crafting (som hoved prof), dancing etc etc, som kunne kanskje ha lokket flere kvinner. Men hva vet jeg. Fett er det uansett Er snart level 11 nå begge 2 Noen som har ett forslag på hva slags UI mod som er bra for en nybegynner? Jeg vil ha den minimalistisk, liker ikke for mye på skjermen, men jeg er sikker på at skjermen kan utnyttes bedre enn den gjøres nå. Har kikket på endel mods, men ser ikke helt det store bilde om hva som inneholder hva. Til slutt en liten artighet. Idet vi skulle ta det første oppdraget i Loch Moden, innvolverte det å drepe noen edderkopper. Dama er LIVREDD edderkopper. Hun hylte og skrek første gang vi nærmet oss en, og ville egentlig ikke ta på hverken PC eller skjermen sin....den kan jo kanskje hoppe ut. Hun bet tenna sammen og vi banke den. 20 minutter senere kommer det fra henne når vi står foran den 6. edderkoppen: "Kast en frostbolt først du da, så rekker jeg å kaste nok fireballs til at han er nesten død før han kommer frem til oss" Er dama mi det! :D
Phalanx Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 lol Hvordan klarte du å overbevise henne om og prøve spillet? Har ennå ikke hatt noe hell på det området...
Kiruk Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Damer som spiller = Genialt. On topic: Gupp, ta deg en titt på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=696005 å se om noen av de som har skrevet seg opp er på din server. Fin UI pakke. Kan være litt avansert hvis du ikke har drevet med addons før men anbefaler deg å teste den ut. http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...123/groksch-ui/ Endret 11. januar 2007 av Zenzen
IntelAmdAti Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 lol Hvordan klarte du å overbevise henne om og prøve spillet? Har ennå ikke hatt noe hell på det området... 7697458[/snapback] Tror det kan være vanskelig dersom du spiller spillet selv.
Coaxmetal Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) (...)Bare hun blir hekta nå.... 7671856[/snapback] Tror nok at du angrer på den når du for 14. dag på rad må vaske kopper og lage middag fordi hun skal raide mc hehe Endret 11. januar 2007 av Coaxmetal
Knofle Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Siden du er ny i spillet, så kan jeg komme med noen sider som mest sannsynlig er nyttig for deg utover i spillet. WoWWiki - En Wikipediaaktig side, der det er mye tørre fakta om hvordan slåsskamper blir regnet ut osv. Det står også mye bakgrunnshistorie og andre artige ting. Meget kjekt. Thottbot - En side som hovedsaklig blir brukt for å se på items, hvem som dropper det, og hvor det dropper. Veldig nyttig til quests som du ikke klarer å løse på egenhånd. Alternativt kan Wowhead brukes. Denne er riktignok ikke så gammel, og det er ikke så lenge siden den kom forbi oppstartsfasen. Jeg liker designet bedre. Curse Gaming - Er en side der man kan laste ned såkalte "addons". Addons kan forbedre spillopplevelsen din ved å gjøre noen ting enklere. Det er bare å se litt rundt, så tenker jeg du kan finne noe fint. User Interfacen din kan også endres på. (Det visuelle) Lykke til, og jeg håper du blir hekta. edit: Og for å anbefale noen addons, som du spurte etter. Kan jeg anbefale CTMod, som jeg bruker. Du trenger kanskje ikke CT_Raidassist ennå, siden denne brukes mest på level 60. Med denne får du blant annet en ganske kjekk ting som skriver anbefalt level for quest bak questene. Den til Zenzen er helt sikkert også fin. Endret 11. januar 2007 av BurTMastA
Bruktbilen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Så fint å høre at hun ble med, dere begge vil nok bli hekta svært fort. Synd at ungene deres kommer til å savne middag når de kommer hjem shame on you!
Carl M Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg hadde stemt for Nelf Female Hunter og Nelf Male Druid Begge er rimelig fotm og dugelige classer etterhvert. Veldig fleksibelt team med mange triks opp ermet for å overkomme de fleste utfordringer: Druid - en sann hybrid som kan gjøre masse forskjellig, Hunter - kjempebra dps med et pet som kan offtanke. Passer fint til PvE/PvP og til RP spør du meg. Et problem kan være at begge bruker leather armor opp til 40 - men det går jo an å fokusere på forskjellige typer såvel som at en roller Leatherworking for å lage armor til begge. Endret 11. januar 2007 av Carl M
gupp Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Så fint å høre at hun ble med, dere begge vil nok bli hekta svært fort. Synd at ungene deres kommer til å savne middag når de kommer hjem shame on you! 7700300[/snapback] LOL! Satt og spillte SWG med barna på fanget når mor ikke så det før...det var 3 år siden. Er vel ikke så lenge før de skal ha egen konto til noe nå. Enn så lenge så ruler www.myscene.com Skal teste den CTMod ikveld tenker jeg. Nå som jeg er lvl 13 og helt uber Takk for tips om sidene også.
BearThor Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Og ja, det er Guppi fra Norwegians in Space i SWG her 7673547[/snapback] Wee, jeg var med der en stund Husker navnet ditt da..
gupp Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Hvordan kommer jeg meg fra Loch Moden / Ironforge til Stormwind? Takker.
NoFun Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvordan kommer jeg meg fra Loch Moden / Ironforge til Stormwind? Takker. 7706145[/snapback] Sjekk mapen når du er i Ironforge... gå til The Deeprun Tram, så kommer du nok snart til stormwind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå