Gå til innhold

Jeg drepte akkurat en Warlock.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, faktisk.. Nå skal det sies at jeg har realtivt greit gear:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?2161830

7669398[/snapback]

Lol-specc of the year.

Se litt bedre over hva du skal specce neste gang du respeccer du...

Hold det ontopic folkens!

7675911[/snapback]

Vel, ser du har en 60 rogue! kan vel ikke ha vært du som lvla den? eller er du en av de Dagger only typene!? som kun liker dagger og sword sucks?

Speccen hans eier for Leveling, så l2p før du leker smart=)

Skrevet

Jeg bruker å klare meg greit som shaman jeg også, earthshock ftw, tauren-stomp ftw.. 2-3k cl ftw.

fra lvl 66 skal jeg endelig bli casterkiller med roguen også.. :D

Skrevet (endret)

Det er ikke bare Earth Shock som er key wordet for lolocks. Som oftest redder Grounding Totemet meg for å dø av dots faktisk. Earth Shock er jo veldig bra mot Shadowbl0t locks.

"WYH DOES THE GROUNDING TOTEM ABSORB DOTS TOO?!?!?!"

Det har seg jo sånn at det først må ticce en dot før du dreper grounding totem, så Warlocks tar gjerne på en 2 dots på Grounding Totem før den rekker å drepe den. Og da har allerede min Windfury 1000 + 1000 + 1000 proccet + Stormstrike (Ca 600) og Earth Shock (670) + litt white hits'n'crits drept locken, nesten, men Felguard har jo tatt halve healthen min da :p.

Legg merke til at dette er UTEN den beste PvP skillen i spillet Lolcoil, den dreper jo alt.

Endret av BadBeer
Skrevet (endret)
Felguard specc er det samme som l2p beastmaster huntards, la peten gjøre allt fordi du ikke kan en drit selv...

7675221[/snapback]

Geez, pet-en er som en ekstra ability man må kunne bruke på rett måte og kombinert med andre abilities, man vinner ikke vet å bare trykke på pet attack. Hvorfor være Beast Mastery-hunter? Tre sekunder med stun som ikke bryter ved damage, immunitet til, tja, alt, og ikke så verst DPS med talenter som Serpent's Swiftness, Ferocious Inspiration, Imp. Aspect of the Hawk og Focused Fire (særlig i BC). En Beast Mastery-hunter, med BW klart til bruk, vil knuse de fleste klasser i en mot en, og særlig andre huntere.

Det virker som at de fleste som gjør narr av Demonology og Beast Mastery kun gjør det fordi de som er spec-et for det knuser dem.

RED: Selv har jeg 43 poeng i Marksmanship og resten i Survival.

Endret av Skarstad
Skrevet
Når felguarden er dau så er warlocken sjanseløs, fordi han sitter igjen med så og si ingenting igjen å hente fra treet sitt.

Må nok skuffe deg. hvis noen dreper felguarden min som har godt over 5k hp (det er ikke gjort med ett slag) , så er det fel domination (instant) og summon felguard (0.5 sec cast) da har du igjen en felguard med 5k hp som må ned, og til slutt så må du vel drepe meg.. 5.5k hp til.. 15.5k hp som må ned det..

Felguarden min critter for rundt 650 og hitter for 250-400 ca.. er nok ikke så lett som du skal ha det til nei..

men uansett.. mye morsommere å spille destro..

CoE + trinket +soul fire crit= oneshotte de fleste classer. og hvis de har mer liv er det masse instanter å unleashe..

koser meg litt da ja :)

Skrevet (endret)

Rogues kan glede seg til expansion og warlocks da ihvertfall. Har ikke lekt med rogues etter SL nerfen, men jammen om jeg gidder prøve heller. Ikke spillt beta på en stund nå. Uansett, warlock dot coefficent er nerfa og det eneste warlocks kan gjøre for å øke survivability er å skaffe masse stamina. (og resilience, men lite før lvl 70. har en neck med 30sta og endel resilience)

Rogues får også mye stamina, og i tillegg I win Clos. Vi har en ny betegnelse på IWIN! :D

Det skal sies at jeg tok rogues før nerfen etter at jeg kom ut av 100%-> 20% stunlocken, men rogues har egentig aldri vært vanskelig. (rogues på beta har desverre ganske imba gear, så er mulig jeg bekymrer meg uten grunn)

Til Frostax: Tror ikke du kommer til å kose deg like mye i TBC. Tipper du er easymode horde da ;):p. Har 6995k hp selfbuffed på lvl 66 demo specced. Rogues damage scaler mye bedre enn staminaen min gjør.

Endret av M@R7!N
Skrevet
kan ikke forestille meg at roguer noengang kommer til å blir problematiske men...

Vi får se ;)

7678080[/snapback]

Det kan hende du vil finne en undead rogue med pvptrinket og cloak of shadow ganske vanskelig : )

Skrevet
Må nok skuffe deg. hvis noen dreper felguarden min som har godt over 5k hp (det er ikke gjort med ett slag) , så er det fel domination (instant) og summon felguard (0.5 sec cast) da har du igjen en felguard med 5k hp som må ned, og til slutt så må du vel drepe meg.. 5.5k hp til.. 15.5k hp som må ned det.

kan ikke forestille meg at roguer noengang kommer til å blir problematiske men...

locks.. overpowered..?

aldri..

...

Skrevet
Når felguarden er dau så er warlocken sjanseløs, fordi han sitter igjen med så og si ingenting igjen å hente fra treet sitt.

Må nok skuffe deg. hvis noen dreper felguarden min som har godt over 5k hp (det er ikke gjort med ett slag) , så er det fel domination (instant) og summon felguard (0.5 sec cast) da har du igjen en felguard med 5k hp som må ned, og til slutt så må du vel drepe meg.. 5.5k hp til.. 15.5k hp som må ned det..

Felguarden min critter for rundt 650 og hitter for 250-400 ca.. er nok ikke så lett som du skal ha det til nei..

men uansett.. mye morsommere å spille destro..

CoE + trinket +soul fire crit= oneshotte de fleste classer. og hvis de har mer liv er det masse instanter å unleashe..

koser meg litt da ja :)

7678047[/snapback]

Og mens du skal summone en ny felguard forventer du at jeg og han andre står stille? :ph34r:

Skrevet

får altid inn en death coil uansett og da er det locken som har overtaket.. Co exhaustion , masse dots og hade bra.

eller ny pet om man vil :)

Skrevet

7669398[/snapback]

Lol-specc of the year.

7675911[/snapback]

Speccen er utmerket for PVE, det den er designet for.. :) Find noe du kan noe om neste gang du skal late som..;)

7676437[/snapback]

Pve? Prøver du å være vittig?

Du er level 46.

Tipper du har bra Crit bonus på mobsa du sloss mot uten Lethality, og gjør nok mye bedre dps med 4/5 Lightning reflexes.

Så ikke lek pro.

Sier det igjen, bare se over hva talentsa er til. :nei:

Skrevet

7669398[/snapback]

Lol-specc of the year.

7675911[/snapback]

Vel, ser du har en 60 rogue! kan vel ikke ha vært du som lvla den? eller er du en av de Dagger only typene!? som kun liker dagger og sword sucks?

Speccen hans eier for Leveling, så l2p før du leker smart=)

7676728[/snapback]

Si meg, er du lam i skallen din?

Jeg er sword rogue med cookie cutter specc, l2p.

Skrevet
Lilleslem: Det tar 0.5 sekunder å summone  :p

Temmelig vanskelig å hindre den i å komme.

7682778[/snapback]

Vanish -> Cheap Shot :p

7683568[/snapback]

1 sec skillrefresh cooldown

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...