Gå til innhold

Jeg drepte akkurat en Warlock.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klassebalanse har ingenting å si før level 60 (eller, faktisk 70 nå). Så om du dreper en lock på 45 har det ingenting å si.

Edit: Og ja, på lavere level er det større del av spillerene som totalt suger i PvP. Jeg har eid en del opp gjennom tidene når jeg har levlet, ikke fordi jeg bare har spilt "gode klasser". Men fordi jeg har tatt meg pittelitt tid til å sette meg inn i klassen.

Endret av Hermit
Skrevet

This is just in, some people may find this shocking, so old people dont read this: A rogue actually managed to kill a Warlock to death today.

Skrevet (endret)

En ting jeg lurte på:

Klarte du det uten å daue av DotS etterpå? oO

(åååh, som jeg skulle ønske jeg starta warlocken min på riktig server/faction^^)

Endret av Veta
Skrevet
This is just in, some people may find this shocking, so old people dont read this: A rogue actually managed to kill a Warlock to death today.

7669358[/snapback]

.. To death :!: Spiller Warlock, og koser meg!

Skrevet

7669358[/snapback]

Klarte han virkelig å drepe warlocken til døde? :ohmy:

:tease:

Skrevet
Ambush, cold blood, muliate, 5 point evi, stein dø warlock... hard eh?

7669719[/snapback]

:)

Tro det eller ei, denne karen har rett. Panikkfaktoren er 1000 gang høyere når man får 4-5k dmg i i ryggen før du rekker å reagere. Ved stunlock blir det bare "So you wanna play ball?" og sender felguard på intercept ut fra busken/gjemmestedet sitt.

Skrevet
Ja, faktisk.. Nå skal det sies at jeg har realtivt greit gear:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?2161830

7669398[/snapback]

æsj til speccen din! 31 points i combat, og du har ikkje adrenaline rush, eller 3/3 imp gouge som praktisk talt gir deg et gratis combopoint, eller i pvp: cs, ss/hemo, imp gouge, spring litt vekk, stealth, og boom, headshot 5 free combo points!

Men dersom det ikkje er ein twink-character er det heilt ok lvling specc though...ville gjort noe annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...