Thor. Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Kjedet meg og lekte litt med ip ene på nettverket. 192.168.0.101, 102, 103, 104, 105.. På 105 som da er min brors pc så fikk jeg frem. Googlet på XOM2 da fant jeg dette (Google cache) Kan det ha noe med Worms Mayhem å gjøre (han spiller det nå)?
sberg43 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (...)På 105 som da er min brors pc så fikk jeg frem. Du fikk frem hva da? Hvordan? Googlet på XOM2 da fant jeg dette (Google cache) Hva fikk deg til å søke på XOM2? Hvorfor var akkurat dette søkeresultatet på google interesant? Kan det ha noe med Worms Mayhem å gjøre (han spiller det nå)? 7662874[/snapback] Hvis du søker på xom2 og worms med Google så finner du blant annet denne siden: http://forum.moddb.com/thread/4542/?page=2 hvor det står How teh fuck do I run the demo?? If i execute Worms3D.exe i get errors like: ASSERT(0): Line=194, File=c:\projects\xom2\scr\XSound\XListenerlmpIDS3D.cpp Så det er tydligvis en kobling mellom xom2 og worms hvis det var det du var ute etter.
Thor. Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Du fikk frem hva da? Hvordan? Jeg fikk frem akkutar dette som da ligger i google sin cashe. Det er samme greia jeg får på ...105 Hva fikk deg til å søke på XOM2? Hvorfor var akkurat dette søkeresultatet på google interesant? Se linken over (står i tittelen på siden) Hvis du søker på xom2 og worms med Google så finner du blant annet denne siden: http://forum.moddb.com/thread/4542/?page=2 hvor det står How teh fuck do I run the demo?? If i execute Worms3D.exe i get errors like: ASSERT(0): Line=194, File=c:\projects\xom2\scr\XSound\XListenerlmpIDS3D.cpp Så det er tydligvis en kobling mellom xom2 og worms hvis det var det du var ute etter. Jo jeg tror nok det ja. Var bare så rart at pc en hans "lekte" server. Han har jo ikke slike programmer liggende på pc en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå