Gå til innhold

"Unable to validate game version."


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter alt problemet med innloggingen igår, får jeg idag opp en feil melding når jeg prøver å logge inn på WoW.

 

Connecting ->

Authenticating ->

Handshaking ->

"Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interface of another program. Please visit http://www.wow-europe.com/en/support/ for more information and possible solutions to this issue."

 

 

Jeg skjønner det ikke.. Senest kl 12 igår, kunne jeg spille uten noen problemer. Men når jeg skulle logge inn idag, kom dette opp. Jeg prøvde å innstallere WoW på nytt, og alt gikk fint helt til jeg hadde lastet ned patch 2.0.3.

 

På alle de andre patchene fikk jeg 'Success' på log in, slik at jeg kunne laste de ned, men etter 2.0.3 fikk jeg feil meldingen igjen, og kom meg ikke videre fra 'Handshaking'.

 

 

Jeg prøvde å bruke Repair ikonet, men fikk feilmelding da også. Det var visstnok noe feil med en av mpq filene i 2.0.3 patchen, og når jeg sletta de filene, fikk jeg fortsatt feilmeldingen og kom meg ikke videre fra Handshaking igjen..

 

 

Jeg avinstallerte WoW på nytt, og holder på å innstallere det igjen. Er det noen som vet hvordan jeg kan unngå å få Error denne gangen?

 

 

Ps. Sorry for at jeg ikke er noe flink til å forklare problemet mitt. =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...