The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har nå en minnepen på 512mb der jeg kan bruke 483mb .... Hjemme har jeg 8800GTX, Conroe på 3,4Ghz og 2Gb ram så om en mod gir dårligere ytelse gjør ike noe Trenger da noen til å sette sammen en mod "pakke" på ca. 480mb som gir bedre ytelse og for det til å se bedre ut, og at de ikke krasjer så sagt at jeg kan kjøre alle sammen samtidig ... Tenkte også på OOO 1.31 også er det vel noe som gjør at vi med 512mb og 768mb skjermkort for bedre ytelse ? Takker
Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) OOO 1,31 er å anbefale veldig mye, men den er på 413 mb så du får ikke plass til så mye mer. Du bør også ha en level mod. Endret 6. januar 2007 av oblivion_-__
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Du bør også ha en level mod. Hmm trodde det var det største pointe med OOO at level systemet ble anerledes sånn at ting ikke levlet med deg !
Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Du bør også ha en level mod. Hmm trodde det var det største pointe med OOO at level systemet ble anerledes sånn at ting ikke levlet med deg ! 7658158[/snapback] En level mod fikser slik at man ikke trenger å fokusere på hvilke skills man bruker med at man ikke velger 3 attribut når man går opp i level. Da slipper man å planlegge hvordan man skal levle.
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Mener jeg så en sånn pakke der du fikk 5x opp på de tre du valgte uansett ! Synes det nesten blir litt for lett jeg ! Men har du en link til en bra en da som ikke er alt for feig ?
Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Mener jeg så en sånn pakke der du fikk 5x opp på de tre du valgte uansett !Synes det nesten blir litt for lett jeg ! Men har du en link til en bra en da som ikke er alt for feig ? 7658285[/snapback] Det er ikke sånn. Det er mer sånn at man går opp i attribut når man går opp i skill som har den som governing attribut. F eks hvis du går opp i blade så går du opp i strength og hvis man går opp i alchemy går man opp i intelligence. Man trenger ikke å komme opp i level for å gå opp i attribut og man kan gå opp i flere forsjellige attributer hver level. Endret 6. januar 2007 av oblivion_-__
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Aha da så sikkert jeg en som prøvde på å jukse litt ;p Men har du noen link ?
Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Aha da så sikkert jeg en som prøvde på å jukse litt ;p Men har du noen link ? 7658488[/snapback] AF level mod eller Kobu's Character Advancement System. Bruker selv AF level mod, men MiSP mener vist at Kobu's Character Advancement System er bedre. Endret 6. januar 2007 av oblivion_-__
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå