.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hører snakk om at teoriprøven har blitt litt letter nå, stemmer dette? Og har det kommet en ny teoribok etter 2005 versjonen, eller er 2005 versjonen den nyeste utgaven?
Drunken_Master Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Etter det nye systemet med 45 spm og 7 feil så gikk strykprosenten betydlig opp. Vet ikke om prøvene er noe gjort om nå. Vet hvertfall når jeg tok den i sommer var den veldig vrien fordi spørsmålene er så teite og vridd. Så tror neppe den er blitt lettere.
SSSø Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hørte rykter om at den skulle gå ned til 5 feil som grensen til stryk, men kjenner en som nettopp tok den (og strøk), da var det fremdeles 7 feil.
Drunken_Master Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Tror neppe de går ned til 5 feil, for etter dem gjorde om prøven til dette systemet ble strykprosenten betydelig høyere. Men men, Norge gjør jo mye dumt da.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Hørte rykter om at den skulle gå ned til 5 feil som grensen til stryk, men kjenner en som nettopp tok den (og strøk), da var det fremdeles 7 feil. 7655366[/snapback] faen da! da kan jeg bare glemme lappen hvis det skjer. Sist jeg tok den(ca. 1år siden) så fikk jeg 10 feil å jeg hadde lest gjennom boka engang.
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Folk stryker som aldri før på denne prøven, rundt 50% i gjennomsnitt. Fant en liten artikkel du kan lese: http://www.ringblad.no/ungdom/article2190742.ece
BeFs Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Leste boka 2-3 ganger, og fikk 2 feil. Synes ikke testen var spesielt vanskelig, det var ikke ofte jeg var i tvil om hva de ville frem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå