vyrez Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) hver gang jeg prøver å logge inn får jeg opp slik skjerm der det står at jeg må velge realm å språk å slikt. noen som vet hvorfor det plutselig skjer eller? (er på killrog) mvh vyrez Endret 5. januar 2007 av vyrez
Skarstard Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Server-restart, kanskje. Men det gjør jo absolutt ingenting, du kan jo velge realm selv etterpå.
vyrez Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 så når den kommer opp igjenn, kan jeg da fortsette på min character?
Amon Amarth Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) *tok hintet ja flott det* Men, til problemet ditt, jeg tror ikke helt jeg skjønte får forresten ikke logget inn jeg heller =/ "unable to connect" Endret 5. januar 2007 av Amon Amarth
Paulex Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det bare er sånn av og til Pleier å være i orden i løpet av ett par timer max. Hvis ikke ville jeg heller tatt kontakt med dem og hørt
vyrez Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 altså, i dag nå nettopp da jeg skulle logge meg på wow for å kose meg fikk jeg opp den skjermen hvor du velger realm og språk(den som man får opp ved første gang man lager konto) så lurte jeg bare på om det var andre som hadde samme problemet? mvh vyrez
Knofle Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg kommer ikke inn jeg heller. Edit: Men vi har denne tråden for diskusjon av såntno, egentlig. Endret 5. januar 2007 av BurTMastA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå