Gå til innhold

22" LCD skjerm til film


Spinner109

Anbefalte innlegg

Høres bra ut. Min kommer om et par dager. *glede seg*

 

Har du testet filmtitting? Må jo fungere supert til HD tv serier.

7680903[/snapback]

 

 

Har ikke fått testet den på filmer enda.. og vet ikke om jeg har noen HD-tvserier i hyllen, som jeg kan teste med.

 

Dog var bildet skarpere på Packard Bell`en, men det er vel muligens det en taper om man ikke vil ha slik en glossy-skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har PB nå selv og jeg kan personlig si jeg er veldig fornøyd. Out of the box er fargene litt slitsome men etter de er satt til "Varm" veldig bra.

 

Bruker skjermen i en Kjeller så den Glossy overflaten vil ikke gi meg noe problem. Det er Blacklight Bleeding men dette er minimalt i mine øyne.. Ikke at jeg har sett på andre skjermen hvordan det er der men jeg kan ikke se på det som noe veldig stort problem.

Lenke til kommentar

mr.nauz: Jo, det er jo alltid mest fornuftig å vente litt. Men med datautstyr, så nytter det nesten ikke å "vente", siden når det kommer flust med gode 22"-skjermer, så vil neste steg, 24" rykke nærmere. Det var ivertfall slik jeg tenkte. Jeg inrømmer mer enn gjerne at en 22"-skjerm er mye mer enn det jeg trenger, men gud hvilken luksus. :D

 

Om nå prisene raser, eller det kommer dobbelt så gode skjermer på markedet om 3 måneder, så får det nå være. Det er slik markedet for datautstyr er, og noen få ganger er det greit å bare skite i å skulle snu på kronene, og kjøpe den en har lyst på. :)

 

(Forresten så angrer jeg svakt på at jeg ikke satt opp 22" og 22" på pcen og tok et bilde da jeg hadde muligheten. :p Hmm.. om jeg hadde hatt plass da.. hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...