Gå til innhold

TBC snart. Spille seg opp til 60 nå, eller vente?


Anbefalte innlegg

God kveld.

 

Jeg har en char (priest) på level 30 som jeg sist spillte på for et knapt halv år siden. Er det dumt av meg å ta fatt på denne igjen nå som TBC er rett rundt hjørnet? Tenkte jeg skulle prøve å spille meg opp til level 60 nå (:p) Bør jeg vente, eller har det ingenting å si?

 

PS. Vil månedsavgiften gå opp i TBC, eller er det bare selve ekspansjonen jeg betaler en engagssum for?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blizzard har ikke ytret forandringer i å levle til 60 etter ekspansjonen kommer. Månedsprisen blir fremdeles den samme, altså ikke ekstra kostnader. Skal du i Outlands må du betale for ekspansjonspakken.

7643663[/snapback]

 

Takk for svar.

 

Hva med nye items? Har Blizz sagt noe om hvordan de har tenkt å få de implementert?

Lenke til kommentar
Tviler på at månedsafgiften går opp.. I så fall slutter jeg :)

7643665[/snapback]

 

 

Tviler :p

 

Månedsprisen går ikke opp, hadde blizzard gjort det uten å si noe ville de mistet et par millioner kunder.

7644138[/snapback]

Tror du over 2/7 millioner spillere ville quitta WoW på grunn av det?

 

EDIT: Hmm ja kanskje, ville det nok selv også forresten.

Lenke til kommentar
Blizzard har ikke ytret forandringer i å levle til 60 etter ekspansjonen kommer. Månedsprisen blir fremdeles den samme, altså ikke ekstra kostnader. Skal du i Outlands må du betale for ekspansjonspakken.

7643663[/snapback]

 

Takk for svar.

 

Hva med nye items? Har Blizz sagt noe om hvordan de har tenkt å få de implementert?

7643966[/snapback]

Hva tror du alle de svære filene man har måttet lastet ned i det siste er? ;)

Lenke til kommentar
Det kommer nye instances fra lvl 1-60 i Azeroth, f.eks. Grim batol, så jeg ville ha ventet :thumbup:

7644706[/snapback]

Hadde du tatt deg tida til å sjekke expansion litt ut hadde du funnet ut at det slettes ikke kommer ut noen ny instance i levelsjiktet 1-60, og at quester utenfor de nye starter-områdene og Outlands ikke en gang krever expasion for å kunne gjøre. (ble patchet inn med 2.0.1-patchen)

 

Mitt råd derfor som følger: Spill av hjertens lyst, hoveddelen av nytt content er forbeholdt de som er level 60+ uansett.

Lenke til kommentar
bare begyn å spill du, du rekker ikke bli lvl 60 før tbc kommer uansett..

vis ikke du spiller 24/7 da

7645629[/snapback]

 

Fikk lyst til å begynne en ny char bare for å motbevise dette! :p

 

Men neida.

 

On-topic : På wow-europe.com, eventuelt World of Warcraft, står det mye bra informasjon ang. TBC. Blant annet alle de tidligere stilte spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...