Gå til innhold

Spm Angående Acer laptop ?


Raste

Anbefalte innlegg

Jeg har en acer 5100 series laptop og har en bluetooth bryter ( for å skru den på og av).

Men Når jeg prøver å ta den på så kommer det NO Bluetooth device, hvorfor det?

Og har en Bluetooth dongle som jeg brukte på en eldre pc, men kan jeg sette den inn på acer laptopen min og skru den på og av med, bryteren?

Håper det er noen som vil hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom det står: no bluetooht device betyr det at den ikke har bluetooth innebygget, jeg har en acer 5101 og jeg har heller ikke bluetooth men noen av 5100 pcen har det derfor har de den bryteren likevell.

Om du kan bruke den bryteren til å slå av/på en bluetooth dongle tviler jeg på men du kan jo alltids prøve :)

Lenke til kommentar
Dersom det står: no bluetooht device betyr det at den ikke har bluetooth innebygget, jeg har en acer 5101 og jeg har heller ikke bluetooth men noen av 5100 pcen har det derfor har de den bryteren likevell.

Om du kan bruke den bryteren til å slå av/på en bluetooth dongle tviler jeg på men du kan jo alltids prøve :)

7641590[/snapback]

har 5101 jeg å,) Takk for svar.

Lenke til kommentar

Den er sååå drit bra, utrolig fornøyd med den.. Får med Vista gratis å:p

Fin og skarp skjerm.

Kult med Webcam :p

Bra skjermkort ( For meg/mitt bruk)

god respons i tastene.

Dumt at den ikke har innebyg tv tuner ( til Media center ), hvor får man kjøpt sånn tv tuner hen? :hmm:

Du får rå pc til bra pris :)

Lenke til kommentar

Det er jo bare det at de ikke produserer mer enn et type chassi, billigere det enn å produsere et med bryter og et uten! Men de kunne jo funnet på en måte å "isolert" eller lappet igjen for denne bryteren slik at man ikke tror man har det uten å ha det..

 

Om du forstår! ;)

 

Det er iallfall positivt for forbrukeren da det overall betyr billigere pc!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...