Digidice Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 jeg har instalert bf2 igjen og har satt det opp med X-Fi kortet mitt. Det som skjer er at den bruker sikkert 4-5 min på og loade et map når jeg velger x-fi som standard lydkort inni sound option. Men setter jeg på software eller vanlig hardware så er det bare snakk om noen sekund. Er dette en kjent feil med X-Fi og battlefield ? er det noen måte og fikse det på, jeg vil kjøre EAX for jeg har surround lyd oppsett på pc´n min.
SWAT dude... Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) EDIT: leste ikke hele posten. Endret 4. januar 2007 av SWAT dude...
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Skjer det gang etter gang, eller testet du kun en gang, og satt den tilbake til software? For de optimaliserer hver gang du gjør endringer, og det tar mye tid av og til. Har du også satt lyd "Mode" i X-Fi driveren til Game, så du kan kjøre Ultra high lydkvalitet? Min bruker rundt 30-40 sekunder inn, og kjører X-Fi og Ultra High
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå