Gå til innhold

Hvordan er kvaliteten på DVD avspilling på PS2?


Clintern

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-11-27 21:27, skrev Saruronny:

Bare for å poengtere at jeg ikke ser forskjell på dvd avspilling mellom PS2 og Xbox, så kan jeg si at jeg kjøpte meg PS2 for litt under 2 mnd. siden (tror jeg). Derfor regner jeg med at jeg har den siste versjonen (v7).

Xbox kjøpte jeg for omtrent en uke siden (klarte ikke å la være å slå til på tilbudet til 1690,- med Halo og Doa3).


 

Om du har v7 er lett og finne ut, da det er _kun_ v7 (siste versjon/revisjon) som er merket "SCPH-39004". Alle andre tidligere utgaver er merket med annen produktkode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står "SCPH-30004 RM" på esken (mens på maskinen står det bare R på slutten).

 

Jeg bruker den kabelen som fulgte med maskinen, og ikke den dyrere RGB kabelen.

 

Edit: Jeg kjøpte en United DVD 1951 på Rimi til 990 kr og har fått testet den litt nå. Den er absolutt å anbefale. Sjekk linken for å se på reviews.

 

[ Denne Melding var redigert av: Saruronny på 2002-12-07 15:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-25 04:19, skrev bidz:

R-utgavene eller evt. v7 (de siste PS2 versjonene) fungerer helt glimmers med dvd-avspilling.


 

Quote:


Den 2002-11-25 04:19, skrev bidz:

De første utgavene av PS2 hadde, ja, litt problemer med dvd-avspilling, men dette gjelder _IKKE_ for R-utgavene eller v5/v6/v7.


 

Jeg forstår utifra modellnummeret jeg skrev tidligere at jeg har en R utgave. Hvis det er riktig kan jeg vel regne med at DVD avspillingen fungerer tilnærmet lik v7?

 

Jeg bestilte PS2 fra gamesmix.com, og ifølge kvitteringen ble den kjøpt den 6. Oktober (2 mnd og 1 dag siden). Burde jeg ikke da fått v7?

Lenke til kommentar

Quote:


Jeg forstår utifra modellnummeret jeg skrev tidligere at jeg har en R utgave. Hvis det er riktig kan jeg vel regne med at DVD avspillingen fungerer tilnærmet lik v7?


 

Det vet jeg strengt tatt ikke, men regner med at det ikke er stor forskjell. Hvis du starter opp PS2'n uten noen CD/DVD i spilleren får du sjansen til å sjekke versjonen på DVD-spilleren. Jeg kan godt sjekke min V7 også, så ser man om det er noen forskjell.

 

Quote:


Jeg bestilte PS2 fra gamesmix.com, og ifølge kvitteringen ble den kjøpt den 6. Oktober (2 mnd og 1 dag siden). Burde jeg ikke da fått v7?


 

Tja, der gjør nok selger som de vil, spørs vel bare hva de har på lager.

 

[ Denne Melding var redigert av: Qrt_ på 2002-12-07 16:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...