Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Kom på noe, kan man kjøpe seg eller få/finne mounts(ride dyr) i GW? Mvh, Christoffer
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Kom på noe, kan man kjøpe seg eller få/finne mounts(ride dyr) i GW? Mvh, Christoffer 7639075[/snapback] nei
empatiy Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Men man kan varpe seg fra by til by, uten å måtte løpe hundrevis a mil. En egen liten fiffig ting med GW er at det lages en egen "versjon" av instancen din, hvor du løper fritt med eller uten venner for å gjøre oppdrag, uten at noen drittsekker kommer å dreper deg for moro skyld, slik som det praktiseres i WoW. Spiller forresten Nightfall, har ikke prøvd de andre, men vurderer å kjøpe de også. Får mye mer ut av spillopplevelsen med besittelse av alle tre.
Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Kom på noe, kan man kjøpe seg eller få/finne mounts(ride dyr) i GW? Mvh, Christoffer 7639075[/snapback] nei 7639278[/snapback] Svarte jaja, spiller ikke så stor rolle Mvh, Christoffer
Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Men man kan varpe seg fra by til by, uten å måtte løpe hundrevis a mil. En egen liten fiffig ting med GW er at det lages en egen "versjon" av instancen din, hvor du løper fritt med eller uten venner for å gjøre oppdrag, uten at noen drittsekker kommer å dreper deg for moro skyld, slik som det praktiseres i WoW. Spiller forresten Nightfall, har ikke prøvd de andre, men vurderer å kjøpe de også. Får mye mer ut av spillopplevelsen med besittelse av alle tre. 7639290[/snapback] Hmm , så hvis jeg kjøper kun den nyeste utgivelsen av GW, så har jeg ikke tilgang til de tingene som finnes på de andre spillene? Ble litt forvirra nå Mvh, Christoffer
Nikitta Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 En egen liten fiffig ting med GW er at det lages en egen "versjon" av instancen din, hvor du løper fritt med eller uten venner for å gjøre oppdrag, uten at noen drittsekker kommer å dreper deg for moro skyld, slik som det praktiseres i WoW. Ikke hvis man spiller på en PvE server. Jeg har selv prøvet GW men stoppede, til stor del fordi man ikke møder andre spillere end dem man er i gruppe med udenfor byerne. Jeg synes det er morsomt at møde andre spillere i WoW og man kan hjælpe hinanden. Det har ofte sket for mig at jeg fik for mange at slås med og så har nogen tilfældigvis kommet forbi og hjulpet mig. Kommer jeg selv forbi nogen som tydeligvis har for mange at slås med, så hjælper jeg hvis jeg kan. Jeg gør det endda uanset om de er fra samme eller modsatte faktion og jeg er selv et par gange blevet hjulpet af en fra modsatte faktion. Det er noget jeg virkeligt savnede i GW.
Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Kommer med noen spørsmål til her jeg Lurte bare på om noen kunne poste noen scrrenshots av spillet, av din egen character og sånn, hadde blitt utrolig glad :!: Mvh, Christoffer
Scalapux Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nai dessverre kan man ikkje få tak i mount, syns man burde kunne det, for det kan bli litt mye gåing. Men du overleve:). Mvh, Håkon
Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Nai dessverre kan man ikkje få tak i mount, syns man burde kunne det, for det kan bli litt mye gåing. Men du overleve:). Mvh, Håkon 7640464[/snapback] Jaja. er ikke noe farlig for min del. Skal nok prøve meg på GW, men ble litt nervøs her istad. For jeg lurer på om jeg kun kjøper det nyeste GW, vil jeg da fortsatt ha tilgang til alt på de "eldre" utgivelsene? Mvh, Christoffer
Azagrath Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 For jeg lurer på om jeg kun kjøper det nyeste GW, vil jeg da fortsatt ha tilgang til alt på de "eldre" utgivelsene? Nei, det vil du ikke. Du vil ha tilgang til de 6 "core" klassene (som du finner i alle 3 spillene), Warrior, Monk, Ranger, Elementalist, Necromancer og Mesmer, i tillegg til de 2 som er unike for Nightfall (Paragon og Dervish). Assassin og Ritualist klassene er derimot eksklusive for Factions. Du vil heller ikke kunne dra til Tyria og Cantha, som er de to kontinentene i Phophecies og Factions. Personlig ville jeg anbefalt å starte med Prophecies, altså det første spillet. Factions og Nightfall er på en måte expansion pakker, selv om de kan spilles alene. Uansett så er Prophecies mer variert i forhold til de to andre i min mening. Du har alt fra skoger og iskledde fjell til ørkenområder og jungel. Den unike følelsen man har i pre-searing er også verdt å få med seg (det er stedet du starter i Prophecies, før du begynner på "selve" spillet for å si det på den måten)
Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 (endret) For jeg lurer på om jeg kun kjøper det nyeste GW, vil jeg da fortsatt ha tilgang til alt på de "eldre" utgivelsene? Nei, det vil du ikke. Du vil ha tilgang til de 6 "core" klassene (som du finner i alle 3 spillene), Warrior, Monk, Ranger, Elementalist, Necromancer og Mesmer, i tillegg til de 2 som er unike for Nightfall (Paragon og Dervish). Assassin og Ritualist klassene er derimot eksklusive for Factions. Du vil heller ikke kunne dra til Tyria og Cantha, som er de to kontinentene i Phophecies og Factions. Personlig ville jeg anbefalt å starte med Prophecies, altså det første spillet. Factions og Nightfall er på en måte expansion pakker, selv om de kan spilles alene. Uansett så er Prophecies mer variert i forhold til de to andre i min mening. Du har alt fra skoger og iskledde fjell til ørkenområder og jungel. Den unike følelsen man har i pre-searing er også verdt å få med seg (det er stedet du starter i Prophecies, før du begynner på "selve" spillet for å si det på den måten) 7641671[/snapback] Takker for svaret Lurer på at par ting til da, hvor lang tid tar det til man er max lvl?(sånn ca bare) Og hørte noen sa man ikke trenger innstalere spillet engang, men man kunne, hva er best? Kjøper spillet innen få dager, gleder noen veldig nå Mvh, Christoffer Endret 4. januar 2007 av Intoxikeyn
porcelaiN Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har totalt brukt omtrent 26 timer, og er halveis level 19 (max er 20) på Nightfall. Men det kommer helt ann på om du rusher deg i gjennom og dreper alt du ser, eller om du tar det rolig. Men husk at spillet ikke er over når du er i max level. Det er vel i grunn da spillet begynner onkerlig for deg i PvP og sånn. (om du valgte RP-character)
Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Jeg har totalt brukt omtrent 26 timer, og er halveis level 19 (max er 20) på Nightfall. Men det kommer helt ann på om du rusher deg i gjennom og dreper alt du ser, eller om du tar det rolig. Men husk at spillet ikke er over når du er i max level. Det er vel i grunn da spillet begynner onkerlig for deg i PvP og sånn. (om du valgte RP-character) 7642480[/snapback] Takk gud! Kan ikke vente til å prøve GW, noe av det jeg ikke likte med Wow(etterhvert) var jo at om man skulle teste alle klassene måtte man jo ofre sjel og alt, i og med at det var veldig tidkrevende. Liker godt at man kan komme litt fort i gang Takker for svar, kommer snart til å kjøpe GW Mvh, Christoffer
Azagrath Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvor fort man går opp i lvl er veldig forskjellig. I Prophecies tar det en stund, og du går sakte men sikkert opp i lvl mens du går gjennom spillet og følger missions etc. (litt på samme måte som på Wow) I Factions kan du nå lvl 20 på en dag, men det er på en måte også meningen. Øya du her starter på er ikke så veldig stor, og når du kommer deg over til fastlandet er mobs rundt lvl 20 de også. I Nightfall er det en mellomting. Her må du også grinde rank poeng for å komme deg videre, så man går opp i lvl på den måten også. Hvis du er interessert så vil jeg også anbefale denne linken http://tcfish.teutonictemplar.com/ Her finner du en så og si komplett liste (med bilder selvsagt) av alle armor i hele spillet. Siden alle har "samme" armor i endgame, så er det skills, build og erfaring som har noe å si, stikk motsatt av Wow egentlig. Den eneste forskjellen mellom engame armors er prisen. Hvis du ser på dette som en spoiler (altså å vite hvordan armor ser ut) så ikke klikk på linken. Jeg kan dog ihvertfall love at hvis du, som meg, setter pris på estetikk, design av armor og hele den biten, så vil du nok kanskje få nok og sikle over på den websiden.
Intoxikeyn Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Hvor fort man går opp i lvl er veldig forskjellig. I Prophecies tar det en stund, og du går sakte men sikkert opp i lvl mens du går gjennom spillet og følger missions etc. (litt på samme måte som på Wow) I Factions kan du nå lvl 20 på en dag, men det er på en måte også meningen. Øya du her starter på er ikke så veldig stor, og når du kommer deg over til fastlandet er mobs rundt lvl 20 de også. I Nightfall er det en mellomting. Her må du også grinde rank poeng for å komme deg videre, så man går opp i lvl på den måten også. Hvis du er interessert så vil jeg også anbefale denne linken http://tcfish.teutonictemplar.com/ Her finner du en så og si komplett liste (med bilder selvsagt) av alle armor i hele spillet. Siden alle har "samme" armor i endgame, så er det skills, build og erfaring som har noe å si, stikk motsatt av Wow egentlig. Den eneste forskjellen mellom engame armors er prisen. Hvis du ser på dette som en spoiler (altså å vite hvordan armor ser ut) så ikke klikk på linken. Jeg kan dog ihvertfall love at hvis du, som meg, setter pris på estetikk, design av armor og hele den biten, så vil du nok kanskje få nok og sikle over på den websiden. 7642602[/snapback] Nok en gang må jeg takke for et fantastisk svar Den linken var det mye fint på, synes nesten alle av de armour settene var kule Det var helt klart vært å se på de Gleder meg som en unge til å starte spille nå, hehe Mvh, Christoffer
Gormers Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 GW funker jævli bra på alle de fleste pcer, det eneste som er at det kan lagge i byer hvis du har 512mb ram eller under. Krever veldig lite av skjermkortet ditt. Det er ingen spill fra 2004 eller oppover som funker bedre tror jeg, i forhold til grafikken.
Scalapux Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hei igjen. Viss du vil så e eg me i ein guild så du sikkert kan bli me i. Jo flerre norske så joine jo kjekkare blir det. Her e guild sidå viss du vil se litt på ann: http://www.priho.com/gsr/. Håpe du blir me Mvh, Håkon:)
Intoxikeyn Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Hei igjen.Viss du vil så e eg me i ein guild så du sikkert kan bli me i. Jo flerre norske så joine jo kjekkare blir det. Her e guild sidå viss du vil se litt på ann: http://www.priho.com/gsr/. Håpe du blir me Mvh, Håkon:) 7645119[/snapback] Hadde jo vært utrolig kjekt å fått en guild med en gang, mye mer koselig da. Bli kjent med folk og snakke og slikt Tar kontakt når jeg har kjøpt spillet, kjøper på mandag eller tirsdag Mvh, Christoffer
Phalanx Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Du kan sikkert bruke en av accountene mine viss du vil, quitta for lenge siden og kommer garantert ikke til og spille det igjen. (uansett har jeg 3 guildwars keys viss jeg en gang skulle starte igjen, og hovedkontoen min har jeg gitt bort) Den ene har orginalspillet + den første expansionpakken. Hvis du bestemmer deg for å kjøpe det, kan du jo uansett låne en i helgen for og teste det ut viss du vil Endret 5. januar 2007 av Phalanx
Intoxikeyn Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Du kan sikkert bruke en av accountene mine viss du vil, quitta for lenge siden og kommer garantert ikke til og spille det igjen. (uansett har jeg 3 guildwars keys viss jeg en gang skulle starte igjen, og hovedkontoen min har jeg gitt bort) Den ene har orginalspillet + den første expansionpakken. Hvis du bestemmer deg for å kjøpe det, kan du jo uansett låne en i helgen for og teste det ut viss du vil 7647478[/snapback] Det hadde jo vært supert da, men klarer nok ikke skaffe meg spillet før mandag eller tirsdag. Er i militæret se For man kan vel ikke spille uten det kan man vel? hehe :!: Mvh, Christoffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå